Spis treści centralnej: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc Netis
Nie podano opisu zmian
m (Mszot przeniósł stronę Spis tesci centralnej na Spis treści centralnej, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem)
 
(Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez jednego użytkownika)
Linia 71: Linia 71:
HiperMarket
HiperMarket


2.1. Zasada działania modułu ......................................................................... 72
2.1. [[Zasada działania modułu]]


3. Internet ............................................................................................................... 74
3. [[Internet w systemie HiperMarket Centrala]]


9. Kadry .......................................................................................................................... 75
9. Kadry  


1. Pracownicy ......................................................................................................... 75
1. [[Pracownicy]]


1.1. Baza pracowników ................................................................................... 75
1.1. [[Baza pracowników]]


1.2. Stanowiska ............................................................................................... 77
1.2. [[Stanowiska]]


1.3. Pracownik - Sklep .................................................................................... 78
1.3. [[Pracownik - Sklep]]


2. Moduł czasu pracy ............................................................................................. 79
2. [[Moduł czasu pracy]]


10. Karta stałego klienta ............................................................................................. 101
10. [[Karta stałego klienta]]


1. Podstawowa praca z kartami ........................................................................... 101
1. [[Podstawowa praca z kartami]]


2. Profil dostępności w sklepach .......................................................................... 102
2. [[Profil dostępności w sklepach]]


3. Dodatkowa funkcjonalność kart ....................................................................... 102
3. [[Dodatkowa funkcjonalność kart]]


4. Konto, nagrody, kody ........................................................................................ 102
4. [[Konto, nagrody, kody]]

Aktualna wersja na dzień 13:50, 10 sty 2023

Spis treści

Wstęp - przeznaczenie systemu HiperMarket Centrala

1. Zalecenia eksploatacji systemu HiperMarket Centrala

2. Bezpieczeństwo systemu HiperMarket Centrala

3. Założenia systemu HiperMarket Centrala

4. Rozpoczęcie sprzedaży w systemie HiperMarket Centrala

5. Ogólne zasady działania systemu HiperMarket Centrala

6. Opis programu

1. Katalog towarowy systemu HiperMarket Centrala

2. Zarządzanie towarami w systemie HiperMarket Centrala

3. Zarządzanie cenami w systemie HiperMarket Centrala

4. Receptury ........................................................................................................... 28

4.1. Typy receptur

4.2. Receptury

5. Promocje centralne

6. Planogramy - zarządzanie asortymentem w sklepie

6.1. Planogramy typ sklepu

7. Podział w systemie HiperMarket Centrala

7.1. Klasyfikacja w systemie HiperMarket Centrala

8. Katalog kontrahentów w systemie HiperMarket Centrala

9. Użytkownicy w systemie HiperMarket Centrala

10. Kontrakty w systemie HiperMarket Centrala

7. Analizy w systemie HiperMarket Centrala

1. Sprzedaż kwadransowa w systemie HiperMarket Centrala

2. Salda w systemie HiperMarket Centrala

3. Raport obrotu PMB w systemie HiperMarket Centrala

4. Raporty rozszerzone w systemie HiperMarket Centrala

4.1. Podstawowe pojęcia i wzory w module analitycznym w systemie HiperMarket Centrala

4.2. Klawisze dostępne w raporcie w systemie HiperMarket Centrala

4.3. Opis dostępnych raportów w systemie HiperMarket Centrala

5. Analizer w systemie HiperMarket Centrala

8. Menu narzędziowe w systemie HiperMarket Centrala

1. Narzędzia w systemie HiperMarket Centrala

2. NET-WORKGROUP — Poczta firmowa w systemie HiperMarket Centrala

iii

HiperMarket

2.1. Zasada działania modułu

3. Internet w systemie HiperMarket Centrala

9. Kadry

1. Pracownicy

1.1. Baza pracowników

1.2. Stanowiska

1.3. Pracownik - Sklep

2. Moduł czasu pracy

10. Karta stałego klienta

1. Podstawowa praca z kartami

2. Profil dostępności w sklepach

3. Dodatkowa funkcjonalność kart

4. Konto, nagrody, kody