Profil dostępności w sklepach

Z Pomoc Netis

Konto klienta przechowuje informacje o dostępie klienta w poszczególnych sklepach. Podczas wprowadzania karty klienta jest ona standardowo dostępna we wszystkich sklepach sieci. Możliwa jest konfiguracja związana z konkretnymi sklepami lub firmami (grupy sklepów), na których karta jest dostępna lub, na których jest niedostępna.

  • Dane o sprzedaży z kartą klienta - sprzedaż na kartę klienta jest rejestrowana oddzielnie i przesyłana do centrali w celu analiz i dodatkowego przetwarzania jak np. naliczanie kont itp. Transmisja danych może odbywać się w dwóch trybach: nocnym i w ciągu dnia w krótkich odstępach czasu. Jest to uzależnione od sposobu wykorzystania tych danych. Normalnie dane te są przesyłane podczas nocnej transmisji, ale jeśli np. potrzebne są do przeliczeń stan kont klientów to są przesyłane kilkakrotnie w ciągu dnia i w tym przypadku potrzebne jest wydajne łącze internetowe, które obsłuży podłączone do centrali sklepy.
  • Raport obrotów klientów - podstawowym raportem jest raport obrotów klientów, w którym wykazany jest obrót na daną kartę, udzielony rabat i obrót punktowy (jeśli takowe są naliczane).