Spis treści centralnej: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc Netis
Nie podano opisu zmian
m (Mszot przeniósł stronę Spis tesci centralnej na Spis treści centralnej, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem)
 
(Nie pokazano 15 wersji utworzonych przez jednego użytkownika)
Linia 11: Linia 11:
4. [[Rozpoczęcie sprzedaży w systemie HiperMarket Centrala]]  
4. [[Rozpoczęcie sprzedaży w systemie HiperMarket Centrala]]  


5. Ogólne zasady działania .............................................................................................. 5
5. [[Ogólne zasady działania systemu HiperMarket Centrala]]


1. Rozpoczęcie pracy z systemem ............................................................................ 5
6. Opis programu


2. Poruszanie się po menu ....................................................................................... 5
1. [[Katalog towarowy systemu HiperMarket Centrala]]


3. Wyjście z programu .............................................................................................. 6
2. [[Zarządzanie towarami w systemie HiperMarket Centrala]]


6. Opis programu ............................................................................................................. 7
3. [[Zarządzanie cenami w systemie HiperMarket Centrala]]
 
1. Katalog towarowy ................................................................................................. 7
 
1.1. Typy towarów ............................................................................................ 7
 
1.2. Nowy towar i modyfikacja ......................................................................... 8
 
1.3. Wybór wyświetlanych kolumn (filtr) .......................................................... 9
 
1.4. Zawężanie listy asortymentu ................................................................... 12
 
1.5. Raporty specjalne .................................................................................... 16
 
1.6. Analizy ...................................................................................................... 17
 
1.7. Sortowanie, szukanie i wydruki analiz .................................................... 18
 
1.8. Inne opcje w katalogu towarowym .......................................................... 21
 
2. Zarządzanie towarami ........................................................................................ 23
 
2.1. Sklepy ....................................................................................................... 23
 
2.2. Grupy sklepów ......................................................................................... 23
 
2.3. Typy sklepów ........................................................................................... 23
 
2.4. Sklep - typ towaru ................................................................................... 24
 
2.5. Regiony .................................................................................................... 25
 
3. Zarządzanie cenami ........................................................................................... 25
 
3.1. Baza typów cen z opisem ........................................................................ 25
 
3.2. Zarządzanie cenami w centrali dla sklepów ............................................ 26
 
3.3. Zarządzanie cenami w hurtowni .............................................................. 27


4. Receptury ........................................................................................................... 28
4. Receptury ........................................................................................................... 28


4.1. Typy receptur .......................................................................................... 28
4.1. [[Typy receptur]]


4.2. Receptury ................................................................................................. 30
4.2. [[Receptury]]


5. Promocje centralne ............................................................................................ 32
5. [[Promocje centralne]]


6. Planogramy - zarządzanie asortymentem w sklepie .......................................... 35
6. [[Planogramy - zarządzanie asortymentem w sklepie]]


6.1. Planogramy typ sklepu ............................................................................ 38
6.1. [[Planogramy typ sklepu]]


7. Podział ................................................................................................................ 40
7. [[Podział w systemie HiperMarket Centrala]]


7.1. Klasyfikacja .............................................................................................. 42
7.1. [[Klasyfikacja w systemie HiperMarket Centrala]]


8. Katalog kontrahentów ........................................................................................ 43
8. [[Katalog kontrahentów w systemie HiperMarket Centrala]]


9. Użytkownicy ....................................................................................................... 44
9. [[Użytkownicy w systemie HiperMarket Centrala]]


10. [[Kontrakty]]  
10. [[Kontrakty w systemie HiperMarket Centrala]]  


7. Analizy ........................................................................................................................ 56
7. [[Analizy w systemie HiperMarket Centrala]]


1. Sprzedaż kwadransowa ...................................................................................... 56
1. [[Sprzedaż kwadransowa w systemie HiperMarket Centrala]]


2. Salda ................................................................................................................... 56
2. [[Salda w systemie HiperMarket Centrala]]


3. Raport obrotu PMB ............................................................................................ 57
3. [[Raport obrotu PMB w systemie HiperMarket Centrala]]


4. Raporty rozszerzone ........................................................................................... 58
4. [[Raporty rozszerzone w systemie HiperMarket Centrala]]


4.1. Podstawowe pojęcia i wzory w module analitycznym .............................. 58
4.1. [[Podstawowe pojęcia i wzory w module analitycznym w systemie HiperMarket Centrala]]


4.2. Klawisze dostępne w raporcie ................................................................. 59
4.2. [[Klawisze dostępne w raporcie w systemie HiperMarket Centrala]]


4.3. Opis dostępnych raportów ....................................................................... 60
4.3. [[Opis dostępnych raportów w systemie HiperMarket Centrala]]


5. Analizer ............................................................................................................... 65
5. [[Analizer w systemie HiperMarket Centrala]]


8. Menu narzędziowe ..................................................................................................... 71
8. [[Menu narzędziowe w systemie HiperMarket Centrala]]


1. Narzędzia ............................................................................................................ 71
1. [[Narzędzia w systemie HiperMarket Centrala]]


2. NET-WORKGROUP — Poczta firmowa ............................................................... 71
2. [[NET-WORKGROUP — Poczta firmowa w systemie HiperMarket Centrala]]


iii
iii
Linia 109: Linia 71:
HiperMarket
HiperMarket


2.1. Zasada działania modułu ......................................................................... 72
2.1. [[Zasada działania modułu]]


3. Internet ............................................................................................................... 74
3. [[Internet w systemie HiperMarket Centrala]]


9. Kadry .......................................................................................................................... 75
9. Kadry  


1. Pracownicy ......................................................................................................... 75
1. [[Pracownicy]]


1.1. Baza pracowników ................................................................................... 75
1.1. [[Baza pracowników]]


1.2. Stanowiska ............................................................................................... 77
1.2. [[Stanowiska]]


1.3. Pracownik - Sklep .................................................................................... 78
1.3. [[Pracownik - Sklep]]


2. Moduł czasu pracy ............................................................................................. 79
2. [[Moduł czasu pracy]]


10. Karta stałego klienta ............................................................................................. 101
10. [[Karta stałego klienta]]


1. Podstawowa praca z kartami ........................................................................... 101
1. [[Podstawowa praca z kartami]]


2. Profil dostępności w sklepach .......................................................................... 102
2. [[Profil dostępności w sklepach]]


3. Dodatkowa funkcjonalność kart ....................................................................... 102
3. [[Dodatkowa funkcjonalność kart]]


4. Konto, nagrody, kody ........................................................................................ 102
4. [[Konto, nagrody, kody]]

Aktualna wersja na dzień 13:50, 10 sty 2023

Spis treści

Wstęp - przeznaczenie systemu HiperMarket Centrala

1. Zalecenia eksploatacji systemu HiperMarket Centrala

2. Bezpieczeństwo systemu HiperMarket Centrala

3. Założenia systemu HiperMarket Centrala

4. Rozpoczęcie sprzedaży w systemie HiperMarket Centrala

5. Ogólne zasady działania systemu HiperMarket Centrala

6. Opis programu

1. Katalog towarowy systemu HiperMarket Centrala

2. Zarządzanie towarami w systemie HiperMarket Centrala

3. Zarządzanie cenami w systemie HiperMarket Centrala

4. Receptury ........................................................................................................... 28

4.1. Typy receptur

4.2. Receptury

5. Promocje centralne

6. Planogramy - zarządzanie asortymentem w sklepie

6.1. Planogramy typ sklepu

7. Podział w systemie HiperMarket Centrala

7.1. Klasyfikacja w systemie HiperMarket Centrala

8. Katalog kontrahentów w systemie HiperMarket Centrala

9. Użytkownicy w systemie HiperMarket Centrala

10. Kontrakty w systemie HiperMarket Centrala

7. Analizy w systemie HiperMarket Centrala

1. Sprzedaż kwadransowa w systemie HiperMarket Centrala

2. Salda w systemie HiperMarket Centrala

3. Raport obrotu PMB w systemie HiperMarket Centrala

4. Raporty rozszerzone w systemie HiperMarket Centrala

4.1. Podstawowe pojęcia i wzory w module analitycznym w systemie HiperMarket Centrala

4.2. Klawisze dostępne w raporcie w systemie HiperMarket Centrala

4.3. Opis dostępnych raportów w systemie HiperMarket Centrala

5. Analizer w systemie HiperMarket Centrala

8. Menu narzędziowe w systemie HiperMarket Centrala

1. Narzędzia w systemie HiperMarket Centrala

2. NET-WORKGROUP — Poczta firmowa w systemie HiperMarket Centrala

iii

HiperMarket

2.1. Zasada działania modułu

3. Internet w systemie HiperMarket Centrala

9. Kadry

1. Pracownicy

1.1. Baza pracowników

1.2. Stanowiska

1.3. Pracownik - Sklep

2. Moduł czasu pracy

10. Karta stałego klienta

1. Podstawowa praca z kartami

2. Profil dostępności w sklepach

3. Dodatkowa funkcjonalność kart

4. Konto, nagrody, kody