Spis treści centralnej
Spis treści
Wstęp - przeznaczenie systemu HiperMarket Centrala
1. Zalecenia eksploatacji systemu HiperMarket Centrala
2. Bezpieczeństwo systemu HiperMarket Centrala
3. Założenia systemu HiperMarket Centrala
4. Rozpoczęcie sprzedaży w systemie HiperMarket Centrala
5. Ogólne zasady działania systemu HiperMarket Centrala
6. Opis programu
1. Katalog towarowy systemu HiperMarket Centrala
2. Zarządzanie towarami w systemie HiperMarket Centrala
3. Zarządzanie cenami w systemie HiperMarket Centrala
4. Receptury ........................................................................................................... 28
4.1. Typy receptur
4.2. Receptury
6. Planogramy - zarządzanie asortymentem w sklepie
7. Podział w systemie HiperMarket Centrala
7.1. Klasyfikacja w systemie HiperMarket Centrala
8. Katalog kontrahentów w systemie HiperMarket Centrala
9. Użytkownicy w systemie HiperMarket Centrala
10. Kontrakty w systemie HiperMarket Centrala
7. Analizy w systemie HiperMarket Centrala
1. Sprzedaż kwadransowa w systemie HiperMarket Centrala
2. Salda w systemie HiperMarket Centrala
3. Raport obrotu PMB w systemie HiperMarket Centrala
4. Raporty rozszerzone w systemie HiperMarket Centrala
4.1. Podstawowe pojęcia i wzory w module analitycznym w systemie HiperMarket Centrala
4.2. Klawisze dostępne w raporcie w systemie HiperMarket Centrala
4.3. Opis dostępnych raportów w systemie HiperMarket Centrala
5. Analizer w systemie HiperMarket Centrala
8. Menu narzędziowe w systemie HiperMarket Centrala
1. Narzędzia w systemie HiperMarket Centrala
2. NET-WORKGROUP — Poczta firmowa w systemie HiperMarket Centrala
iii
HiperMarket
2.1. Zasada działania modułu ......................................................................... 72
3. Internet ............................................................................................................... 74
9. Kadry .......................................................................................................................... 75
1. Pracownicy ......................................................................................................... 75
1.1. Baza pracowników ................................................................................... 75
1.2. Stanowiska ............................................................................................... 77
1.3. Pracownik - Sklep .................................................................................... 78
2. Moduł czasu pracy ............................................................................................. 79
10. Karta stałego klienta ............................................................................................. 101
1. Podstawowa praca z kartami ........................................................................... 101
2. Profil dostępności w sklepach .......................................................................... 102
3. Dodatkowa funkcjonalność kart ....................................................................... 102
4. Konto, nagrody, kody ........................................................................................ 102