Spis treści centralnej: Różnice pomiędzy wersjami
Nie podano opisu zmian |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 33: | Linia 33: | ||
6.1. [[Planogramy typ sklepu]] | 6.1. [[Planogramy typ sklepu]] | ||
7. [[Podział]] | 7. [[Podział w systemie HiperMarket Centrala]] | ||
7.1. [[Klasyfikacja]] | 7.1. [[Klasyfikacja w systemie HiperMarket Centrala]] | ||
8. [[Katalog kontrahentów]] | 8. [[Katalog kontrahentów w systemie HiperMarket Centrala]] | ||
9. [[Użytkownicy]] | 9. [[Użytkownicy w systemie HiperMarket Centrala]] | ||
10. [[Kontrakty]] | 10. [[Kontrakty w systemie HiperMarket Centrala]] | ||
7. Analizy ........................................................................................................................ 56 | 7. Analizy ........................................................................................................................ 56 |
Wersja z 08:30, 25 paź 2018
Spis treści
Wstęp - przeznaczenie systemu HiperMarket Centrala
1. Zalecenia eksploatacji systemu HiperMarket Centrala
2. Bezpieczeństwo systemu HiperMarket Centrala
3. Założenia systemu HiperMarket Centrala
4. Rozpoczęcie sprzedaży w systemie HiperMarket Centrala
5. Ogólne zasady działania systemu HiperMarket Centrala
6. Opis programu
1. Katalog towarowy systemu HiperMarket Centrala
2. Zarządzanie towarami w systemie HiperMarket Centrala
3. Zarządzanie cenami w systemie HiperMarket Centrala
4. Receptury ........................................................................................................... 28
4.1. Typy receptur
4.2. Receptury
6. Planogramy - zarządzanie asortymentem w sklepie
7. Podział w systemie HiperMarket Centrala
7.1. Klasyfikacja w systemie HiperMarket Centrala
8. Katalog kontrahentów w systemie HiperMarket Centrala
9. Użytkownicy w systemie HiperMarket Centrala
10. Kontrakty w systemie HiperMarket Centrala
7. Analizy ........................................................................................................................ 56
1. Sprzedaż kwadransowa ...................................................................................... 56
2. Salda ................................................................................................................... 56
3. Raport obrotu PMB ............................................................................................ 57
4. Raporty rozszerzone ........................................................................................... 58
4.1. Podstawowe pojęcia i wzory w module analitycznym .............................. 58
4.2. Klawisze dostępne w raporcie ................................................................. 59
4.3. Opis dostępnych raportów ....................................................................... 60
5. Analizer ............................................................................................................... 65
8. Menu narzędziowe ..................................................................................................... 71
1. Narzędzia ............................................................................................................ 71
2. NET-WORKGROUP — Poczta firmowa ............................................................... 71
iii
HiperMarket
2.1. Zasada działania modułu ......................................................................... 72
3. Internet ............................................................................................................... 74
9. Kadry .......................................................................................................................... 75
1. Pracownicy ......................................................................................................... 75
1.1. Baza pracowników ................................................................................... 75
1.2. Stanowiska ............................................................................................... 77
1.3. Pracownik - Sklep .................................................................................... 78
2. Moduł czasu pracy ............................................................................................. 79
10. Karta stałego klienta ............................................................................................. 101
1. Podstawowa praca z kartami ........................................................................... 101
2. Profil dostępności w sklepach .......................................................................... 102
3. Dodatkowa funkcjonalność kart ....................................................................... 102
4. Konto, nagrody, kody ........................................................................................ 102