Spis treści instrukcji sklepowej: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc Netis
Nie podano opisu zmian
 
(Nie pokazano 35 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
Spis treści
'''Spis treści'''


[[Instrukcja HM dla sklepu - wstęp]]
=[[Instrukcja HM dla sklepu - wstęp]]=
=[[Zalecenia eksploatacji systemu HiperMarket]]=
=[[Bezpieczeństwo systemu]]=
=[[Założenia systemu]]=
=[[Rozpoczęcie sprzedaży]]=
=[[Ogólne zasady działania]]=


1.  [[Zalecenia eksploatacji systemu HiperMarket]]  
=Katalogi=
==[[Katalogi asortymentu]]==
==[[Podział]]==
==[[Przeceny]]==
==[[Katalog kontrahentów]]==
==[[Użytkownicy]]==
==[[Hasła tymczasowe]]==
==[[Kasjerzy]]==
==[[Profile kasjerów]]==
==[[Utargi kasjerskie]]==
==[[Zamówienia i grafik zamówień]]==
==[[Wagi]]==
==[[Wystawianie dokumentów z katalogu towarowego]]==


2. Bezpieczeństwo systemu ............................................................................................. 2
=[[Dokumenty]]=
==[[Przyjęcie dostawy]]==
==[[WZ]]==
==[[PW - dokumenty przychodów wewnętrznych]]==
==[[RW - dokumenty rozchodów wewnętrznych]]==
==[[Czasopisma i komisy, towary przyjmowane nieodpłatnie]]==
==[[Przeklasyfikowanie]]==
==[[Przepakowanie]]==
==[[Zmiany Cen i Vat]]==
==[[Korekty sald]]==
=[[Sprzedaż]]=
=[[Raporty systemowe]]=
=[[Odchyłki - Korekta kart ujemnych lub KWW Korekta Kosztu Własnego]]=
=[[Inwentaryzacja różnicowa z natury]]=


3. Założenia systemu ....................................................................................................... 3
=[[Analizy]]=
=[[Faktury]]=


4. Rozpoczęcie sprzedaży ................................................................................................ 4
=[[Narzędzia]]=
==[[NET-WORKGROUP - Poczta firmowa]]==
==[[Remanenty]]==
==[[Internet]]==


5. Ogólne zasady działania .............................................................................................. 5
=[[Moduł kasy KP/KW]]=
 
1. Podstawowe klawisze używane w całym systemie ............................................... 5
 
2. Rozpoczęcie pracy z systemem ............................................................................ 5
 
3. Poruszanie się po menu ....................................................................................... 5
 
4. Wyjście z programu .............................................................................................. 6
 
6. Menu katalogi .............................................................................................................. 7
 
1. Katalogi asortymentu ........................................................................................... 7
 
1.1. Towarowy ................................................................................................... 7
 
1.2. Handlowy ................................................................................................... 7
 
1.3. Sklepowy .................................................................................................... 8
 
1.4. Typy towarów ............................................................................................ 8
 
1.5. Zmiany ceny ............................................................................................... 8
 
1.6. Wybór wyświetlanych kolumn (filtr) ........................................................ 12
 
1.7. Zawężanie listy Asortymentu ................................................................... 15
 
1.8. Raporty specjalne .................................................................................... 19
 
1.9. Historia towaru i stany magazynowe (fifo) .............................................. 21
 
1.10. Sortowanie, szukanie i wydruki analiz .................................................. 22
 
1.11. Analizy .................................................................................................... 25
 
1.12. Inne opcje w katalogu towarowym ........................................................ 26
 
2. Podział ................................................................................................................ 27
 
3. Przeceny ............................................................................................................. 27
 
4. [[Katalog kontrahentów]]
 
5. Użytkownicy ....................................................................................................... 31
 
5.1. Hasła tymczasowe ................................................................................... 32
 
6. Kasjerzy .............................................................................................................. 34
 
6.1. Profile kasjerów ....................................................................................... 37
 
6.2. Utargi kasjerskie ..................................................................................... 41
 
7. Zamówienia ........................................................................................................ 44
 
7.1. Zamówienia od odbiorców - RAPORTY .................................................... 49
 
8. Wagi .................................................................................................................... 49
 
7. Dokumenty ................................................................................................................. 52
 
[[Przyjęcie dostawy]]
 
2. WZ ...................................................................................................................... 62
 
2.1. Zwrot od dostawcy (ZWD) ....................................................................... 62
 
2.2. Wydanie na zewnątrz (WZ) ..................................................................... 62
 
2.3. Faktura do WZ (bez paragonu) ............................................................... 62
 
3. PW - dokumenty przychodów wewnętrznych ..................................................... 63
 
4. RW - dokumenty rozchodów wewnętrznych ...................................................... 64
 
5. Czasopisma i komisy, towary przyjmowane nieodpłatnie ................................... 64
 
6. Przeklasyfikowanie ............................................................................................. 67
 
iii
 
HiperMarket
 
7. Przepakowanie .................................................................................................... 67
 
8. Zmiany cen i VAT ............................................................................................... 67
 
9. Korekty sald ....................................................................................................... 68
 
10. Sprzedaż ........................................................................................................... 68
 
11. Raporty systemowe .......................................................................................... 68
 
12. Odchyłki - Korekta kart ujemnych lub KKW - Korekta Kosztu Własnego ......... 68
 
13. Inwentaryzacja różnicowa z natury .................................................................. 69
 
8. Analizy ........................................................................................................................ 71
 
1. Sprzedaż kwadransowa ...................................................................................... 71
 
2. Rozkład klientów ................................................................................................ 71
 
3. Salda ................................................................................................................... 72
 
4. Dzienny raport obrotu ........................................................................................ 73
 
5. Raport Obrotu za okres ..................................................................................... 73
 
6. Raporty fiskalne ................................................................................................. 73
 
7. Raport obrotu PMB ............................................................................................ 73
 
8. Raport wg klasyfikacji ........................................................................................ 73
 
9. Raporty rozszerzone ........................................................................................... 73
 
9.1. Podstawowe pojęcia i wzory wykorzystywane w module analitycznym
 
.................................................................................................................. 73
 
9.2. Klawisze dostępne w raporcie ................................................................. 75
 
9.3. Opis dostępnych raportów ....................................................................... 76
 
10. Analizer ............................................................................................................. 84
 
9. Faktury ....................................................................................................................... 90
 
1. Faktury do paragonu .......................................................................................... 90
 
2. Faktura usługowa ............................................................................................... 91
 
3. Faktura RR (dla rolnika ryczałtowego) .............................................................. 92
 
4. Katalog nabywców ............................................................................................. 92
 
10. Menu narzędziowe ................................................................................................... 94
 
1. Narzędzia ............................................................................................................ 94
 
2. NET-WORKGROUP - Poczta firmowa ................................................................. 95
 
2.1. Zasada dzałania modułu .......................................................................... 95
 
3. Remanenty .......................................................................................................... 98
 
3.1. Rozpoczęcie inwentaryzacji ..................................................................... 98
 
3.2. Spis towarów na inwentaryzacji .............................................................. 99
 
3.3. Przeliczenie i sprawdzenie nadwyżek/niedoborów .................................. 99
 
3.4. Zakończenie inwentaryzacji ................................................................... 100
 
3.5. Remanent ciągły .................................................................................... 101
 
4. Internet ............................................................................................................. 102
 
11. Moduł kasy KP/KW ................................................................................................ 103
 
1. Dokumenty KP i KW ......................................................................................... 103
 
2. Raport kasowy .................................................................................................. 103

Aktualna wersja na dzień 13:43, 3 lis 2020