Spis treści instrukcji sklepowej: Różnice pomiędzy wersjami
Nie podano opisu zmian |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 91: | Linia 91: | ||
8. [[Zmiany Cen i Vat]] | 8. [[Zmiany Cen i Vat]] | ||
9. Korekty sald | 9. [[Korekty sald]] | ||
10. Sprzedaż ........................................................................................................... 68 | 10. Sprzedaż ........................................................................................................... 68 |
Wersja z 06:12, 21 sie 2018
Spis treści
Instrukcja HM dla sklepu - wstęp
1. Zalecenia eksploatacji systemu HiperMarket
6. Menu katalogi
1.1. Towarowy ................................................................................................... 7
1.2. Handlowy ................................................................................................... 7
1.3. Sklepowy .................................................................................................... 8
1.4. Typy towarów ............................................................................................ 8
1.5. Zmiany ceny ............................................................................................... 8
1.6. Wybór wyświetlanych kolumn (filtr) ........................................................ 12
1.7. Zawężanie listy Asortymentu ................................................................... 15
1.8. Raporty specjalne .................................................................................... 19
1.9. Historia towaru i stany magazynowe (fifo) .............................................. 21
1.10. Sortowanie, szukanie i wydruki analiz .................................................. 22
1.11. Analizy .................................................................................................... 25
1.12. Inne opcje w katalogu towarowym ........................................................ 26
2. Podział
3. Przeceny
5. Użytkownicy
5.1. Hasła tymczasowe ................................................................................... 32
6. Kasjerzy
6.1. Profile kasjerów
7. Zamówienia ........................................................................................................ 44
7.1. Zamówienia od odbiorców - RAPORTY .................................................... 49
8. Wagi
7. Dokumenty
2. WZ
2.1. Zwrot od dostawcy (ZWD) ....................................................................... 62
2.2. Wydanie na zewnątrz (WZ) ..................................................................... 62
2.3. Faktura do WZ (bez paragonu) ............................................................... 62
3. PW - dokumenty przychodów wewnętrznych
4. RW - dokumenty rozchodów wewnętrznych
5. Czasopisma i komisy, towary przyjmowane nieodpłatnie
iii
HiperMarket
9. Korekty sald
10. Sprzedaż ........................................................................................................... 68
11. Raporty systemowe .......................................................................................... 68
12. Odchyłki - Korekta kart ujemnych lub KKW - Korekta Kosztu Własnego ......... 68
13. Inwentaryzacja różnicowa z natury .................................................................. 69
8. Analizy ........................................................................................................................ 71
1. Sprzedaż kwadransowa ...................................................................................... 71
2. Rozkład klientów ................................................................................................ 71
3. Salda ................................................................................................................... 72
4. Dzienny raport obrotu ........................................................................................ 73
5. Raport Obrotu za okres ..................................................................................... 73
6. Raporty fiskalne ................................................................................................. 73
7. Raport obrotu PMB ............................................................................................ 73
8. Raport wg klasyfikacji ........................................................................................ 73
9. Raporty rozszerzone ........................................................................................... 73
9.1. Podstawowe pojęcia i wzory wykorzystywane w module analitycznym
.................................................................................................................. 73
9.2. Klawisze dostępne w raporcie ................................................................. 75
9.3. Opis dostępnych raportów ....................................................................... 76
10. Analizer ............................................................................................................. 84
9. Faktury ....................................................................................................................... 90
1. Faktury do paragonu .......................................................................................... 90
2. Faktura usługowa ............................................................................................... 91
3. Faktura RR (dla rolnika ryczałtowego) .............................................................. 92
4. Katalog nabywców ............................................................................................. 92
10. Menu narzędziowe ................................................................................................... 94
1. Narzędzia ............................................................................................................ 94
2. NET-WORKGROUP - Poczta firmowa ................................................................. 95
2.1. Zasada dzałania modułu .......................................................................... 95
3. Remanenty .......................................................................................................... 98
3.1. Rozpoczęcie inwentaryzacji ..................................................................... 98
3.2. Spis towarów na inwentaryzacji .............................................................. 99
3.3. Przeliczenie i sprawdzenie nadwyżek/niedoborów .................................. 99
3.4. Zakończenie inwentaryzacji ................................................................... 100
3.5. Remanent ciągły .................................................................................... 101
4. Internet ............................................................................................................. 102
11. Moduł kasy KP/KW ................................................................................................ 103
1. Dokumenty KP i KW ......................................................................................... 103
2. Raport kasowy .................................................................................................. 103