Spis treści instrukcji sklepowej: Różnice pomiędzy wersjami
Nie podano opisu zmian |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 16: | Linia 16: | ||
1. [[Katalogi asortymentu]] | 1. [[Katalogi asortymentu]] | ||
2. [[Podział]] | 2. [[Podział]] | ||
Linia 68: | Linia 44: | ||
2. [[WZ]] | 2. [[WZ]] | ||
3. [[PW - dokumenty przychodów wewnętrznych]] | 3. [[PW - dokumenty przychodów wewnętrznych]] | ||
Linia 101: | Linia 71: | ||
13. [[Inwentaryzacja różnicowa z natury]] | 13. [[Inwentaryzacja różnicowa z natury]] | ||
8. Analizy | 8. [[Analizy]] | ||
9. [[Faktury]] | |||
10. Menu narzędziowe | |||
1. [[Narzędzia]] | |||
1. Narzędzia | |||
2. NET-WORKGROUP - Poczta firmowa ................................................................. 95 | 2. NET-WORKGROUP - Poczta firmowa ................................................................. 95 | ||
3. Remanenty .......................................................................................................... 98 | 3. Remanenty .......................................................................................................... 98 |
Wersja z 08:17, 24 sie 2018
Spis treści
Instrukcja HM dla sklepu - wstęp
1. Zalecenia eksploatacji systemu HiperMarket
6. Menu katalogi
2. Podział
3. Przeceny
5. Użytkownicy
5.1. Hasła tymczasowe ................................................................................... 32
6. Kasjerzy
6.1. Profile kasjerów
7. Zamówienia ........................................................................................................ 44
7.1. Zamówienia od odbiorców - RAPORTY .................................................... 49
8. Wagi
7. Dokumenty
2. WZ
3. PW - dokumenty przychodów wewnętrznych
4. RW - dokumenty rozchodów wewnętrznych
5. Czasopisma i komisy, towary przyjmowane nieodpłatnie
iii
HiperMarket
9. Korekty sald
10. Sprzedaż
12. Odchyłki - Korekta kart ujemnych lub KWW Korekta Kosztu Własnego
13. Inwentaryzacja różnicowa z natury
8. Analizy
9. Faktury
10. Menu narzędziowe
1. Narzędzia
2. NET-WORKGROUP - Poczta firmowa ................................................................. 95
3. Remanenty .......................................................................................................... 98
3.1. Rozpoczęcie inwentaryzacji ..................................................................... 98
3.2. Spis towarów na inwentaryzacji .............................................................. 99
3.3. Przeliczenie i sprawdzenie nadwyżek/niedoborów .................................. 99
3.4. Zakończenie inwentaryzacji ................................................................... 100
3.5. Remanent ciągły .................................................................................... 101
4. Internet ............................................................................................................. 102
11. Moduł kasy KP/KW ................................................................................................ 103
1. Dokumenty KP i KW ......................................................................................... 103
2. Raport kasowy .................................................................................................. 103