Zamówienia i grafik zamówień: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc Netis
Nie podano opisu zmian
Nie podano opisu zmian
Linia 24: Linia 24:


Ponadto w wielu katalogach i słownikach pod '''F2''' dostępne jest menu z podpowiedziami standardowych funkcji oraz klawiszy:
Ponadto w wielu katalogach i słownikach pod '''F2''' dostępne jest menu z podpowiedziami standardowych funkcji oraz klawiszy:
[[Plik:Gzam0.jpg|lewo|bezramki]]
[[Plik:Gzam0.jpg|tło|centruj]]


oprócz powyżej opisanych:
oprócz powyżej opisanych:

Wersja z 09:45, 22 mar 2018

Podstawowe skróty klawiszowe używane w systemie Hipermarket:

INSERT – wstawianie nowych danych, rozpoczynanie nowych operacji

ENTER – modyfikacja istniejących danych, dokumentów

F1 – pomoc kontekstowa, opis kolumn, oraz skrócony opis działania

F2 – wejście do menu (po menu poruszamy się strzałkami góra-dół, oraz lewo-prawo)

S – szukanie

CTRL+S szybkie szukanie po obecnie posortowanej kolumnie

O – zmiana sortowania widoku

CTRL + O, TAB – szybka zmiana sortowania widoku

F6 – wysłanie bieżącego widoku do pliku, na drukarkę, e-mailem

F10, CTRL+W – wyjście

D – drukowanie

Ponadto w wielu katalogach i słownikach pod F2 dostępne jest menu z podpowiedziami standardowych funkcji oraz klawiszy:

Gzam0.jpg

oprócz powyżej opisanych:

Wzorzec zaznaczenia – umożliwia zapisanie identyfikatorów zaznaczonych rekordów, w celu odczytania ich np. w Excelu, wysłania mailem, lub odczytaniu w innym module

Importuj id do zaznaczenia – zaznaczy wiersze zapisane poprzednio przez operację 'Wzorzec zaznaczenia'

F4 – raport widocznych wierszy

F7 – zmiana trybu podsumowania kolumn

F8 – zmiana konfiguracji widocznych kolumn

F9 – wydruk bieżącego widoku na drukarce laserowej

Klasyfikacja – dodatkowa klasyfikacja, umożliwiająca dodanie własnych kolumn z informacjami do bieżącego widoku

Zamówienia i grafik zamówień

System Hipermarket zawiera moduł pozwalający na automatyzację procesu zamówień towaru u dostawców.

Proces zamówień składa się z:

  • ułożenie i kontrola grafika zamówień
  • komputerowe wspomaganie ilości zamawianych towarów z uwzględnieniem stanów sprzedaży
  • ciągłości stanu i sprzedaży
  • stanów minimalnych
  • gazetek promocyjnych
  • kontraktów
  • wysłanie zamówienia (e-mailem, elektronicznie EDI, fax)
  • potwierdzenie wysłania zamówienia
  • stworzenie dokumentu dostawy powiązanego z zamówieniem, oraz weryfikacja pozycji dostawy z zamówieniem

Grafik zamówień

Moduł umożliwia wykonanie planu zamówień na każdy dzień tygodnia, oraz sprawdzenie stanu wykonania planu.

Gzam1.jpg