Reklamacje - Portal DC

Z Pomoc Netis
Wersja z dnia 06:56, 22 lis 2019 autorstwa Ahalicka (dyskusja | edycje) (Utworzono nową stronę "Instrukcja pokaże krok po kroku jak wystawić oraz wysłać protokół do dokumentu PZ w sieci EKO. Przyjmujemy dokument od kontrahenta - bez zmian , jak do tej pory cz...")
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Instrukcja pokaże krok po kroku jak wystawić oraz wysłać protokół do dokumentu PZ w sieci EKO. Przyjmujemy dokument od kontrahenta - bez zmian , jak do tej pory czyli widzimy zaksięgowany dokument PZ z magazynu, który należy potwierdzić przy dostawie (przy kierowcy).

  1. Tworzenie protokołu

Do zaksięgowanego dokumentu możemy stworzyć protokół niezgodności. Wchodzimy do dokumentu wciskamy klawisz CTRL(‘P’) aktywuje nam możliwość tworzenia protokołu.

Na przykładzie powyżej mamy np. dla plu 230534 że w dokumencie przyjechało 5 sztuk ale zliczyliśmy 7 . Jak sklep chce przyjąć te 7 sztuk to w „Ilość nie przyjęta” nie wpisuje nic, jak chce oddać te 2 sztuki ( lub więcej ) w „Ilość nie przyjęta” wpisujemy ilość do zwrotu i wybieramy powód zwrotu ( patrz poniżej) .