Panel administratora: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc Netis
Nie podano opisu zmian
Nie podano opisu zmian
Linia 21: Linia 21:
[[Plik:Screenshot 20190326 092103.png]]
[[Plik:Screenshot 20190326 092103.png]]


Ułatwieniem szybkiego wyszukiwania jest również narzędzie Filtry. Mamy możliwość filtrowania  
Ułatwieniem szybkiego wyszukiwania klientów jest również narzędzie Filtry. Moduł daje nam możliwość filtrowania klientów pod kątem ilości zgromadzonych przez nich punktów, daty ostatniej aktualizacji danych na koncie klienta oraz daty rejestracji. Możemy użyć kilku filtrów jednocześnie, aby usunąć dany filtr klikamy na czerwony "x" umieszczony obok nazwy narzędzia.
 
Filtrowanie danych klientów pod kątem ich punktów (możemy wpisać zakres punktów, bądź tylko najniższą bądź najwyższą wartość).


[[Plik:Screenshot 20190326 095405.png]]
[[Plik:Screenshot 20190326 095405.png]]

Wersja z 09:01, 26 mar 2019

Logowanie do systemu:

Aby zalogować się do panelu administratora należy nazwę użytkownika oraz hasło, a następnie wybrać przycisk Zaloguj.

Screenshot 20190314 103815.png

Główne okno panelu administracyjnego

Główne okno panelu administracyjnego zawiera szybki podgląd na pozostałe moduły:

  • klienci - wyświetla ilość klientów biorących udział w programie lojalnościowym;
  • transakcje - informuje o ilości transakcji, jakie wykonali klienci przy udziale karty;
  • punkty – wyświetla ilość punktów, jakie klienci mogą wykorzystać;
  • użyte punkty – są to punkty jakie klienci już wykorzystali;

Widok na okno główne panelu administratora programu lojalnościowego:

Screenshot 20190314 095150.png

W zakładce Klienci dostępne są informacje dotyczące klientów wprowadzonych do systemu. Aby szybko odnaleźć danego klienta możemy wyszukać jego dane w polu Szukaj umieszczonym nad listą klientów.Szukać możemy po nr karty, loginie, telefonie, adresie e-mail czy też po imieniu i nazwisku.


Screenshot 20190326 092103.png

Ułatwieniem szybkiego wyszukiwania klientów jest również narzędzie Filtry. Moduł daje nam możliwość filtrowania klientów pod kątem ilości zgromadzonych przez nich punktów, daty ostatniej aktualizacji danych na koncie klienta oraz daty rejestracji. Możemy użyć kilku filtrów jednocześnie, aby usunąć dany filtr klikamy na czerwony "x" umieszczony obok nazwy narzędzia.

Filtrowanie danych klientów pod kątem ich punktów (możemy wpisać zakres punktów, bądź tylko najniższą bądź najwyższą wartość).

Screenshot 20190326 095405.png