NetOrganizer: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc Netis
Nie podano opisu zmian
Nie podano opisu zmian
Linia 7: Linia 7:
*[[NetOrganizer Awarie]]
*[[NetOrganizer Awarie]]
*[[NetOrganizer Moje reklamacje]]
*[[NetOrganizer Moje reklamacje]]
*[[Groupware Reklamacje klientów]]
*[[NetOrganizer Reklamacje klientów]]
*[[NetOrganizer Reklamacje klientów]]
*[[GroupWare Kalendarz]]
*[[GroupWare Kalendarz]]

Wersja z 08:20, 29 lip 2021

Platforma NetOrganizer pozwala na usprawnienie procesu zarządzania i komunikacji w sieci sklepów. Aby prawidłowo korzystać z systemu należy przenieść do niego strukturę firmy. Pierwszym krokiem, jaki powinien być podjęty, jest wprowadzenie do systemu poszczególnych placówek (sklepów) oraz ich pogrupowanie (moduł: Ustawienia - Firma). Po dodaniu wszystkich jednostek firmy, należy wprowadzić pracowników (użytkowników) oraz powiązać ich z odpowiednimi placówkami bądź grupami. (moduł: Ustawienia - Użytkownicy).

Platforma NetOrganizer - spis instrukcji: