Moduł zgłoszeń serwisowych: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc Netis
(Utworzono nową stronę "Pracownik sklepu chcąc zgłosić zdarzenie bezpośrednio w systemie HiperMarket wybiera w menu INTERNET, a następnie ZGŁOSZENIE SERWISOWE. Zatwierdza klawiszem Enter....")
 
Nie podano opisu zmian
 
Linia 1: Linia 1:
Pracownik sklepu chcąc zgłosić zdarzenie bezpośrednio w systemie HiperMarket wybiera w menu
Pracownik sklepu chcąc zgłosić zdarzenie bezpośrednio w systemie HiperMarket wybiera w menu -> INTERNET, a następnie ZGŁOSZENIE SERWISOWE. Zatwierdza klawiszem Enter.
INTERNET, a następnie ZGŁOSZENIE SERWISOWE. Zatwierdza klawiszem Enter.


[[Plik:zgloszenia1.jpg]]
[[Plik:zgloszenia1.jpg|800x800px]]


W oknie pojawia się lista zgłoszeń. Należy wcisnąć klawisz Insert, aby rozpocząć uzupełnianie zgłoszenia.
W oknie pojawia się lista zgłoszeń. Należy wcisnąć klawisz Insert, aby rozpocząć uzupełnianie zgłoszenia.




[[Plik:zgloszenia2.jpg]]
[[Plik:zgloszenia2.jpg|800x800px]]


Kolejny krok to wypełnienie pola Dane personalne użytkownika, czyli: nazwisko, imię, adres          e-mail i numer telefonu. Po wypełnieniu zatwierdza klawiszem OK.     
Kolejny krok to wypełnienie pola Dane personalne użytkownika, czyli: nazwisko, imię, adres          e-mail i numer telefonu. Po wypełnieniu zatwierdza klawiszem OK.     


[[Plik:zgloszenia3.jpg]]
[[Plik:zgloszenia3.jpg|800x800px]]


Ostatnia część to wypełnienie pola Wpisz temat / komentarz do zgłoszenia w OPT. Po uzupełnieniu zatwierdza klawiszem F4. Zgłoszenie zostało dodane.
Ostatnia część to wypełnienie pola Wpisz temat / komentarz do zgłoszenia w OPT. Po uzupełnieniu zatwierdza klawiszem F4. Zgłoszenie zostało dodane.

Aktualna wersja na dzień 10:36, 20 kwi 2018

Pracownik sklepu chcąc zgłosić zdarzenie bezpośrednio w systemie HiperMarket wybiera w menu -> INTERNET, a następnie ZGŁOSZENIE SERWISOWE. Zatwierdza klawiszem Enter.

Zgloszenia1.jpg

W oknie pojawia się lista zgłoszeń. Należy wcisnąć klawisz Insert, aby rozpocząć uzupełnianie zgłoszenia.


Zgloszenia2.jpg

Kolejny krok to wypełnienie pola Dane personalne użytkownika, czyli: nazwisko, imię, adres e-mail i numer telefonu. Po wypełnieniu zatwierdza klawiszem OK.

Zgloszenia3.jpg

Ostatnia część to wypełnienie pola Wpisz temat / komentarz do zgłoszenia w OPT. Po uzupełnieniu zatwierdza klawiszem F4. Zgłoszenie zostało dodane.

Zgloszenia4.jpg

Dzięki systemowi zgłoszeń mają Państwo wgląd w informacje dotyczące bieżących prac serwisowych oraz wiedzą Państwo, który serwisant zajmuje się zgłoszeniem. W każdej chwili można także sprawdzić aktualny status zgłoszenia.