Moduł zgłoszeń serwisowych

Z Pomoc Netis

Pracownik sklepu chcąc zgłosić zdarzenie bezpośrednio w systemie HiperMarket wybiera w menu -> INTERNET, a następnie ZGŁOSZENIE SERWISOWE. Zatwierdza klawiszem Enter.

Zgloszenia1.jpg

W oknie pojawia się lista zgłoszeń. Należy wcisnąć klawisz Insert, aby rozpocząć uzupełnianie zgłoszenia.


Zgloszenia2.jpg

Kolejny krok to wypełnienie pola Dane personalne użytkownika, czyli: nazwisko, imię, adres e-mail i numer telefonu. Po wypełnieniu zatwierdza klawiszem OK.

Zgloszenia3.jpg

Ostatnia część to wypełnienie pola Wpisz temat / komentarz do zgłoszenia w OPT. Po uzupełnieniu zatwierdza klawiszem F4. Zgłoszenie zostało dodane.

Zgloszenia4.jpg

Dzięki systemowi zgłoszeń mają Państwo wgląd w informacje dotyczące bieżących prac serwisowych oraz wiedzą Państwo, który serwisant zajmuje się zgłoszeniem. W każdej chwili można także sprawdzić aktualny status zgłoszenia.