Groupware Środki trwałe

Z Pomoc Netis

Platforma GroupWare wspomaga ewidencjonowanie i zarządzanie środkami trwałymi należącymi do poszczególnych placówek.

Rejestr środków trwałych

Widok okna modułu rejestru środków trwałych:

st1

Po lewej stronie okna mamy umieszczone przyciski, służące do zarządzania środkami trwałymi - możemy dodać nowy środek trwały, przekazać, złożyć wniosek o likwidację lub tez przeprowadzić inwentaryzację środków trwałych.

Poniżej znajdują się katalogi środków trwałych - zastosowany został podział środków na:

  • wszystko - wszystkie środki trwałe
  • środki trwałe sprawne
  • środki trwałe uszkodzone
  • środki trwałe zutylizowane
  • środki trwałe odsprzedane
  • środki trwałe w naprawie
  • środki trwałe zlikwidowane
  • środki trwałe w drodze
  • środki trwałe do zalogowanego uzytkownika

System umożliwia też filtrowanie środków trwałych ze względu na poszczególne placówki i przypisanych do nich użytkowników - pole Filtry. Po wybraniu z rozwijanej listy odpowiedniej placówki i poniżej użytkownika wyświetlą nam się zawężone wyniki. Aby przyspieszyć wyszukiwanie, po rozwinięciu listy możemy wpisać pierwszą literę szukanej frazy.

DODAWANIE NOWEGO ŚRODKA TRWAŁEGO

W celu utworzenia nowego środka trwałego wybieramy przycisk Dodaj środek trwały.

st2

Dalej należy uzupełnić poszczególne pola:

  • kategorię środka trwałego (kategorię należy wcześniej zdefiniować w menu Zarządzaj kategoriami)
  • status - klikając na pole rozwinie nam się lista - sprawny, uszkodzony, zutylizowany, odsprzedany lub w naprawie);
  • dodajemy nazwę, symbol, numer inwentaryzacyjny, seryjny oraz księgowy urządzenia, opis, datę zakupu i cenę netto
  • wybieramy z listy właściciela wprowadzanego przez nas środka trwałego oraz placówkę, z jaką jest on powiązany

Zatwierdzamy klawisze Zapisz.