Groupware Środki trwałe: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc Netis
(Utworzono nową stronę "Platforma GroupWare wspomaga ewidencjonowanie i zarządzanie środkami trwałymi należącymi do poszczególnych placówek.")
 
Nie podano opisu zmian
Linia 1: Linia 1:
Platforma GroupWare wspomaga ewidencjonowanie i zarządzanie środkami trwałymi należącymi do poszczególnych placówek.
Platforma GroupWare wspomaga ewidencjonowanie i zarządzanie środkami trwałymi należącymi do poszczególnych placówek.
== Rejestr środków trwałych ==
Widok okna modułu rejestru środków trwałych:
st1
Po lewej stronie okna mamy umieszczone przyciski, służące do zarządzania środkami trwałymi - możemy dodać nowy środek trwały, przekazać, złożyć wniosek o likwidację lub tez przeprowadzić inwentaryzację środków trwałych.
Poniżej znajdują się katalogi środków trwałych - zastosowany został podział środków na:
* wszystko - wszystkie środki trwałe
* środki trwałe sprawne
* środki trwałe uszkodzone
* środki trwałe zutylizowane
* środki trwałe odsprzedane
* środki trwałe w naprawie
* środki trwałe zlikwidowane
* środki trwałe w drodze
* środki trwałe do zalogowanego uzytkownika
System umożliwia też filtrowanie środków trwałych ze względu na poszczególne placówki i przypisanych do nich użytkowników - pole ''Filtry''. Po wybraniu z rozwijanej listy odpowiedniej placówki i poniżej użytkownika wyświetlą nam się zawężone wyniki. Aby przyspieszyć wyszukiwanie, po rozwinięciu listy możemy wpisać pierwszą literę szukanej frazy.
DODAWANIE NOWEGO ŚRODKA TRWAŁEGO
W celu utworzenia nowego środka trwałego wybieramy przycisk ''Dodaj środek trwały''.
st2
Dalej należy uzupełnić poszczególne pola:
* kategorię środka trwałego (kategorię należy wcześniej zdefiniować w menu ''Zarządzaj kategoriami)''
* status - klikając na pole rozwinie nam się lista - sprawny, uszkodzony, zutylizowany, odsprzedany lub w naprawie);
* dodajemy nazwę, symbol, numer inwentaryzacyjny, seryjny oraz księgowy urządzenia, opis, datę zakupu i cenę netto
* wybieramy z listy właściciela wprowadzanego przez nas środka trwałego oraz placówkę, z jaką jest on powiązany
Zatwierdzamy klawisze ''Zapisz''.

Wersja z 07:39, 10 wrz 2018

Platforma GroupWare wspomaga ewidencjonowanie i zarządzanie środkami trwałymi należącymi do poszczególnych placówek.

Rejestr środków trwałych

Widok okna modułu rejestru środków trwałych:

st1

Po lewej stronie okna mamy umieszczone przyciski, służące do zarządzania środkami trwałymi - możemy dodać nowy środek trwały, przekazać, złożyć wniosek o likwidację lub tez przeprowadzić inwentaryzację środków trwałych.

Poniżej znajdują się katalogi środków trwałych - zastosowany został podział środków na:

  • wszystko - wszystkie środki trwałe
  • środki trwałe sprawne
  • środki trwałe uszkodzone
  • środki trwałe zutylizowane
  • środki trwałe odsprzedane
  • środki trwałe w naprawie
  • środki trwałe zlikwidowane
  • środki trwałe w drodze
  • środki trwałe do zalogowanego uzytkownika

System umożliwia też filtrowanie środków trwałych ze względu na poszczególne placówki i przypisanych do nich użytkowników - pole Filtry. Po wybraniu z rozwijanej listy odpowiedniej placówki i poniżej użytkownika wyświetlą nam się zawężone wyniki. Aby przyspieszyć wyszukiwanie, po rozwinięciu listy możemy wpisać pierwszą literę szukanej frazy.

DODAWANIE NOWEGO ŚRODKA TRWAŁEGO

W celu utworzenia nowego środka trwałego wybieramy przycisk Dodaj środek trwały.

st2

Dalej należy uzupełnić poszczególne pola:

  • kategorię środka trwałego (kategorię należy wcześniej zdefiniować w menu Zarządzaj kategoriami)
  • status - klikając na pole rozwinie nam się lista - sprawny, uszkodzony, zutylizowany, odsprzedany lub w naprawie);
  • dodajemy nazwę, symbol, numer inwentaryzacyjny, seryjny oraz księgowy urządzenia, opis, datę zakupu i cenę netto
  • wybieramy z listy właściciela wprowadzanego przez nas środka trwałego oraz placówkę, z jaką jest on powiązany

Zatwierdzamy klawisze Zapisz.