GroupWare Ustawienia
Firma
Moduł służy do do zarządzania placówkami i grupami placówek.
Widok okna modułu Firma, typ widoku lista:
fir 1
Widok okna modułu Firma, typ widoku akordeonowy:
fir2
Akcje dostępne na liście placówek:
- podgląd
- edycja
- podgląd historii
- usuniecie placówki
Moduł zawiera katalogi:
- grupy
- placówki
- działy
- historia
DODAWANIE NOWEJ GRUPY
Aby utworzyć nową grupę należy wybrać przycisk Dodaj grupę:
fir3
Następnie określamy nazwę nowej grupy. Jeśli wprowadzana grupa jest grupą podrzędną, wówczas wybieramy grupę nadrzędną z listy. Dalej należy wybrać właściciela (również z rozwijanej listy). System umożliwia wybór więcej niż jednego właściciela. Nowi właściciele definiowanie są w menu Użytkownicy. Wprowadzone dane zatwierdzamy klawiszem Zapisz.
DODAWANIE NOWEJ PLACÓWKI
Aby utworzyć nową placówkę należy wybrać przycisk Dodaj placówkę:
fir4
Dalej uzupełniamy dane nowej placówki oraz przypisujemy ją do powiązanej z nią grupy bądź grup. Wprowadzone dane zatwierdzamy klawiszem Zapisz.
DODAWANIE NOWEGO DZIAŁU
Aby utworzyć nowy dział należy wybrać przycisk Dodaj nowy dział. Następnie uzupełniamy nazwę działu i zatwierdzamy klawiszem Zapisz.
Użytkownicy
Widok okna modułu Użytkownicy:
fir5
Akcje dostępne na liście użytkowników:
- podgląd
- edycja
- historia
- blokada
- usunięcie
System umożliwia wyświetlenie użytkowników powiązanych z konkretną placówką - należy ją wybrać klikając na pole Wszystkie placówki. Wybieramy z listy interesujący nas oddział. Możemy również odszukać użytkownika wpisując jego imię, nazwisko lub jakiekolwiek inne słowo zawarte w jego danych w polu Szukaj.
Moduł umożliwia sprawdzenie historii zmian wprowadzanych w module Użytkownicy (przycisk Historia):
fir6