GroupWare Ustawienia

Z Pomoc Netis

Aplikacja

Moduł zawiera ogólne ustawienia aplikacji, dostępne dla Administratora.

Firma

Moduł służy do do zarządzania placówkami i grupami placówek.

System umożliwia wyświetlanie informacji w widoku akordeonowym oraz listy.

Widok okna modułu Firma, typ widoku lista:

Fir1.png

Widok okna modułu Firma, typ widoku akordeonowy:

Fir2.png

Akcje dostępne na liście placówek:

  • podgląd placówki
  • edycja placówki
  • podgląd historii
  • usuniecie placówki

Moduł zawiera katalogi:

  • grupy (np. regiony)
  • placówki (poszczególne jednostki)
  • działy (np. księgowość)
  • historia

DODAWANIE NOWEJ GRUPY (NP REGIONALNEJ)

Aby utworzyć nową grupę należy wybrać przycisk Dodaj grupę:

Fir3.png

Następnie określamy nazwę nowej grupy. Jeśli wprowadzana grupa jest grupą podrzędną, wówczas wybieramy grupę nadrzędną z listy. Dalej należy wybrać właściciela (również z rozwijanej listy). System umożliwia wybór więcej niż jednego właściciela. Nowi właściciele definiowanie są w menu Użytkownicy. Wprowadzone dane zatwierdzamy klawiszem Zapisz.

DODAWANIE NOWEJ PLACÓWKI

Aby utworzyć nową placówkę należy wybrać przycisk Dodaj placówkę:

Fir4.png

Dalej uzupełniamy dane nowej placówki oraz przypisujemy ją do powiązanej z nią grupy bądź grup. Wprowadzone dane zatwierdzamy przyciskiem Zapisz.

DODAWANIE NOWEGO DZIAŁU

Aby utworzyć nowy dział należy wybrać przycisk Dodaj nowy dział. Następnie uzupełniamy nazwę działu i zatwierdzamy przyciskiem Zapisz.

Użytkownicy

Moduł służy do zarządzania i ewidencji pracowników firmy.

Widok okna modułu Użytkownicy:

Fir5.png

Akcje dostępne na liście użytkowników:

  • podgląd
  • edycja
  • historia
  • blokada
  • usunięcie

System umożliwia wyświetlenie użytkowników powiązanych z konkretną placówką - należy ją wybrać klikając na pole Wszystkie placówki. Wybieramy z listy interesujący nas oddział. Możemy również odszukać użytkownika wpisując jego imię, nazwisko lub jakiekolwiek inne słowo zawarte w jego danych w polu Szukaj.

Moduł umożliwia sprawdzenie historii zmian wprowadzanych w module Użytkownicy (przycisk Historia):

Fir6.png

DODAWANIE NOWEGO UŻYTKOWNIKA

W celu utworzenia nowego użytkownika wybieramy przycisk Utwórz użytkownika.

Fir7.png

Następnie należy uzupełnić dane użytkownika oraz ustawić hasło do logowania. Określamy również status - czy użytkownik ma być widoczny na liście użytkowników. Kolejnym korkiem jest nadanie uprawnień - uprawnienia przypisane do konkretnych stanowisk możemy odnaleźć w menu Uprawnienia. Wprowadzone dane zatwierdzamy przyciskiem Zapisz.

Dalej system umożliwia dodanie grup (regionów), których tworzony użytkownik jest właścicielem lub kierownikiem. Analogicznie możemy przypisać do tworzonego pracownika konkretne placówki, w których pracuje (pole placówki). Aby odszukać konkretną placówkę wpisujemy jej nazwę w polu Szukaj lub odnajdujemy region, do którego przynależy i klikamy w "+" obok nazwy regionu. Rozwinie się lista wszystkich oddziałów powiązanych z regionem - zaznaczamy te, w których pracuje tworzony użytkownik.

Kolejnym krokiem jest określenie formy i zasad zatrudnienia użytkownika.

Fir8.png

Jest to szczególnie ważne, gdyż wprowadzone tutaj dane będą miały bezpośredni wpływ na możliwości ustawienia grafiku pracy danej osoby. Konieczne jest wskazanie placówki, w której jest zatrudniony pracownik oraz typu umowy (wybieramy z rozwijanej listy). Następnie uzupełniamy stanowisko zatrudnienia oraz rodzaj etatu. Wprowadzamy ramy czasowe trwania umowy, ilość miesięcy w okresie rozliczeniowym oraz pierwszy miesiąc okresu rozliczeniowego.

Dodatkowo możemy zaznaczyć pola:

  • 12 godzinny czas pracy - czy pracownik może pracować w 12 godzinnym trybie zmianowym
  • Praca w święta - czy pracownik może pracować w święta

Wprowadzone dane zatwierdzamy przyciskiem Zapisz.

Uprawnienia

Moduł pozwala na przypisywanie uprawnień do poszczególnych stanowisk przypisywanym użytkownikom.

Uupprr.png

Zarządzaj kategoriami

Moduł służący do tworzenia i zarządzania kategoriami awarii i reklamacji.

Nowe kategorie tworzymy przyciskami Dodaj kategorię awarii lub Dodaj kategorię reklamacji. Dalej należy określić nazwę kategorii oraz określić przypisanych do niej użytkowników, adresy mailowe oraz numery komórkowe powiązane z tworzoną kategorią oraz jednostki organizacyjne, na których kategoria ma się wyświetlać.