Groupware Środki trwałe
Platforma GroupWare wspomaga ewidencjonowanie i zarządzanie środkami trwałymi należącymi do poszczególnych placówek.
Rejestr środków trwałych
Widok okna modułu rejestru środków trwałych:
st1
Po lewej stronie okna mamy umieszczone przyciski, służące do zarządzania środkami trwałymi - możemy dodać nowy środek trwały, przekazać, złożyć wniosek o likwidację lub tez przeprowadzić inwentaryzację środków trwałych.
Poniżej znajdują się katalogi środków trwałych - zastosowany został podział środków na:
- wszystko - wszystkie środki trwałe
- środki trwałe sprawne
- środki trwałe uszkodzone
- środki trwałe zutylizowane
- środki trwałe odsprzedane
- środki trwałe w naprawie
- środki trwałe zlikwidowane
- środki trwałe w drodze
- środki trwałe do zalogowanego uzytkownika
System umożliwia też filtrowanie środków trwałych ze względu na poszczególne placówki i przypisanych do nich użytkowników - pole Filtry. Po wybraniu z rozwijanej listy odpowiedniej placówki i poniżej użytkownika wyświetlą nam się zawężone wyniki. Aby przyspieszyć wyszukiwanie, po rozwinięciu listy możemy wpisać pierwszą literę szukanej frazy.
DODAWANIE NOWEGO ŚRODKA TRWAŁEGO
W celu utworzenia nowego środka trwałego wybieramy przycisk Dodaj środek trwały.
st2
Dalej należy uzupełnić poszczególne pola:
- kategorię środka trwałego (kategorię należy wcześniej zdefiniować w menu Zarządzaj kategoriami)
- status - klikając na pole rozwinie nam się lista - sprawny, uszkodzony, zutylizowany, odsprzedany lub w naprawie);
- dodajemy nazwę, symbol, numer inwentaryzacyjny, seryjny oraz księgowy urządzenia, opis, datę zakupu i cenę netto
- wybieramy z listy właściciela wprowadzanego przez nas środka trwałego oraz placówkę, z jaką jest on powiązany
Zatwierdzamy klawisze Zapisz.