Mkasnet: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 23: | Linia 23: | ||
=== Logowanie przy użyciu loginu i hasła === | === Logowanie przy użyciu loginu i hasła === | ||
Jeżeli posiadasz login oraz hasło, w formatce logowania na samym dole znajduje się napis “Zaloguj z użyciem LOGINU I HASŁA”, naciśnij go. | |||
[[Plik:logusingpw.png|800px]] | |||
Powyższa formatką zmieni się i pozwoli wpisać Ci login i hasło. Wpisz je i zatwierdź przyciskiem "Zaloguj się" | |||
[[Plik:loginbypw.png|800px]] | |||
=== Prosta rejestracja w Hipercloud === | === Prosta rejestracja w Hipercloud === | ||
Wersja z 17:03, 25 paź 2023
Informacje ogólne
Ekran startowy aplikacji
Tak wygląda ekran startowy aplikacji. Jest to pierwsza rzecz, którą zobaczysz po wejsciu do aplikacji.
Stanowi on punkt wejścia do wszystkich miejsc w aplikacji.
Z jego poziomu możesz:
Logowanie przy użyciu identyfikatora
test2
Logowanie przy użyciu loginu i hasła
Jeżeli posiadasz login oraz hasło, w formatce logowania na samym dole znajduje się napis “Zaloguj z użyciem LOGINU I HASŁA”, naciśnij go.
Powyższa formatką zmieni się i pozwoli wpisać Ci login i hasło. Wpisz je i zatwierdź przyciskiem "Zaloguj się"
Prosta rejestracja w Hipercloud
Aby z poziomu ekranu głównego przystąpić do rejestracji kasy w systemie Hipercloud, w prawym dolnym rogu ekranu znajduje się przycisk “Zarejestruj w hipercloud”.
Po użyciu tego przycisku, w przypadku poprawnej konfiguracji przez dostawcę urządzenia, aplikacja wyświetli Kod, który wyświetla ci się przepisz w aplikacji webowej Hipercloud w celu rejestracji aplikacji.
Poziomy szary pasek, napełniając się wskazuje pozostały czas ważności tego kodu, jeżeli nie zdążysz w ciągu 10 minut przepisać tego kodu w Hipercloud, urządzenie po upłynięciu 10 minut samoczynnie wygeneruje Ci nowy kod. Jeżeli poprawnie przepiszesz kod w zadanym czasie w aplikacji Hipercloud, urządzenie samoczynnie rozpocznie synchronizacje i przeniesie Cię do ekranu zarządzania nią.
Natomiast w przypadku problemów z połączeniem się z serwerami Hipercloud, aplikacja wyświetli Ci komunikat z błędem. W tym przypadku, możesz sprawdzić konfigurację kasy samodzielnie(opisane w przyszłości), lub skontaktować się z obsługą klienta w celu uzyskania pomocy.
Wejście do ekranu ustawień
test5