GroupWare Ustawienia: Różnice pomiędzy wersjami
(Utworzono nową stronę "== Firma == Moduł służy do do zarządzania placówkami i grupami placówek. Widok okna modułu ''Firma,'' typ widoku lista'':'' fir 1 Widok okna modułu ''Firma,''...") |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 34: | Linia 34: | ||
fir4 | fir4 | ||
Dalej uzupełniamy dane nowej placówki oraz przypisujemy ją do powiązanej z nią grupy bądź grup. Wprowadzone dane zatwierdzamy | Dalej uzupełniamy dane nowej placówki oraz przypisujemy ją do powiązanej z nią grupy bądź grup. Wprowadzone dane zatwierdzamy przyciskiem ''Zapisz.'' | ||
'''DODAWANIE NOWEGO DZIAŁU''' | '''DODAWANIE NOWEGO DZIAŁU''' | ||
Aby utworzyć nowy dział należy wybrać przycisk ''Dodaj nowy dział.'' Następnie uzupełniamy nazwę działu i zatwierdzamy | Aby utworzyć nowy dział należy wybrać przycisk ''Dodaj nowy dział.'' Następnie uzupełniamy nazwę działu i zatwierdzamy przyciskiem ''Zapisz.'' | ||
== Użytkownicy == | == Użytkownicy == | ||
Linia 56: | Linia 56: | ||
fir6 | fir6 | ||
'''DODAWANIE NOWEGO UŻYTKOWNIKA''' | |||
W celu utworzenia nowego użytkownika wybieramy przycisk ''Utwórz użytkownika''. | |||
fir7 | |||
Następnie należy uzupełnić dane użytkownika oraz ustawić hasło do logowania. Określamy również status - czy użytkownik ma być widoczny na liście użytkowników. Kolejnym korkiem jest nadanie uprawnień - uprawnienia przypisane do konkretnych stanowisk możemy odnaleźć w menu ''Uprawnienia.'' Wprowadzone dane zatwierdzamy przyciskiem ''Zapisz.'' | |||
Dalej system umożliwia dodanie grup (regionów), których tworzony użytkownik jest właścicielem lub kierownikiem. Analogicznie możemy przypisać do tworzonego pracownika konkretne placówki, w których pracuje (pole placówki). Aby odszukać konkretną placówkę wpisujemy jej nazwę w polu ''Szukaj'' lub odnajdujemy region, do którego przynależy i klikamy w "+" obok nazwy regionu. Rozwinie się lista wszystkich oddziałów powiązanych z regionem - zaznaczamy te, w których pracuje tworzony użytkownik. | |||
Kolejnym krokiem jest określenie formy i zasad zatrudnienia użytkownika. | |||
fir8 | |||
Jest to szczególnie ważne, gdyż wprowadzone tutaj dane będą miały bezpośredni wpływ na możliwości ustawienia grafiku pracy danej osoby. |
Wersja z 08:16, 11 wrz 2018
Firma
Moduł służy do do zarządzania placówkami i grupami placówek.
Widok okna modułu Firma, typ widoku lista:
fir 1
Widok okna modułu Firma, typ widoku akordeonowy:
fir2
Akcje dostępne na liście placówek:
- podgląd
- edycja
- podgląd historii
- usuniecie placówki
Moduł zawiera katalogi:
- grupy
- placówki
- działy
- historia
DODAWANIE NOWEJ GRUPY
Aby utworzyć nową grupę należy wybrać przycisk Dodaj grupę:
fir3
Następnie określamy nazwę nowej grupy. Jeśli wprowadzana grupa jest grupą podrzędną, wówczas wybieramy grupę nadrzędną z listy. Dalej należy wybrać właściciela (również z rozwijanej listy). System umożliwia wybór więcej niż jednego właściciela. Nowi właściciele definiowanie są w menu Użytkownicy. Wprowadzone dane zatwierdzamy klawiszem Zapisz.
DODAWANIE NOWEJ PLACÓWKI
Aby utworzyć nową placówkę należy wybrać przycisk Dodaj placówkę:
fir4
Dalej uzupełniamy dane nowej placówki oraz przypisujemy ją do powiązanej z nią grupy bądź grup. Wprowadzone dane zatwierdzamy przyciskiem Zapisz.
DODAWANIE NOWEGO DZIAŁU
Aby utworzyć nowy dział należy wybrać przycisk Dodaj nowy dział. Następnie uzupełniamy nazwę działu i zatwierdzamy przyciskiem Zapisz.
Użytkownicy
Widok okna modułu Użytkownicy:
fir5
Akcje dostępne na liście użytkowników:
- podgląd
- edycja
- historia
- blokada
- usunięcie
System umożliwia wyświetlenie użytkowników powiązanych z konkretną placówką - należy ją wybrać klikając na pole Wszystkie placówki. Wybieramy z listy interesujący nas oddział. Możemy również odszukać użytkownika wpisując jego imię, nazwisko lub jakiekolwiek inne słowo zawarte w jego danych w polu Szukaj.
Moduł umożliwia sprawdzenie historii zmian wprowadzanych w module Użytkownicy (przycisk Historia):
fir6
DODAWANIE NOWEGO UŻYTKOWNIKA
W celu utworzenia nowego użytkownika wybieramy przycisk Utwórz użytkownika.
fir7
Następnie należy uzupełnić dane użytkownika oraz ustawić hasło do logowania. Określamy również status - czy użytkownik ma być widoczny na liście użytkowników. Kolejnym korkiem jest nadanie uprawnień - uprawnienia przypisane do konkretnych stanowisk możemy odnaleźć w menu Uprawnienia. Wprowadzone dane zatwierdzamy przyciskiem Zapisz.
Dalej system umożliwia dodanie grup (regionów), których tworzony użytkownik jest właścicielem lub kierownikiem. Analogicznie możemy przypisać do tworzonego pracownika konkretne placówki, w których pracuje (pole placówki). Aby odszukać konkretną placówkę wpisujemy jej nazwę w polu Szukaj lub odnajdujemy region, do którego przynależy i klikamy w "+" obok nazwy regionu. Rozwinie się lista wszystkich oddziałów powiązanych z regionem - zaznaczamy te, w których pracuje tworzony użytkownik.
Kolejnym krokiem jest określenie formy i zasad zatrudnienia użytkownika.
fir8
Jest to szczególnie ważne, gdyż wprowadzone tutaj dane będą miały bezpośredni wpływ na możliwości ustawienia grafiku pracy danej osoby.