GroupWare Ustawienia: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc Netis
(Utworzono nową stronę "== Firma == Moduł służy do do zarządzania placówkami i grupami placówek. Widok okna modułu ''Firma,'' typ widoku lista'':'' fir 1 Widok okna modułu ''Firma,''...")
 
Nie podano opisu zmian
Linia 34: Linia 34:
fir4
fir4


Dalej uzupełniamy dane nowej placówki oraz przypisujemy ją do powiązanej z nią grupy bądź grup. Wprowadzone dane zatwierdzamy klawiszem ''Zapisz.''
Dalej uzupełniamy dane nowej placówki oraz przypisujemy ją do powiązanej z nią grupy bądź grup. Wprowadzone dane zatwierdzamy przyciskiem ''Zapisz.''


'''DODAWANIE NOWEGO DZIAŁU'''
'''DODAWANIE NOWEGO DZIAŁU'''


Aby utworzyć nowy dział  należy wybrać przycisk ''Dodaj nowy dział.'' Następnie uzupełniamy nazwę działu i zatwierdzamy klawiszem ''Zapisz.''
Aby utworzyć nowy dział  należy wybrać przycisk ''Dodaj nowy dział.'' Następnie uzupełniamy nazwę działu i zatwierdzamy przyciskiem ''Zapisz.''


== Użytkownicy ==
== Użytkownicy ==
Linia 56: Linia 56:


fir6
fir6
'''DODAWANIE NOWEGO UŻYTKOWNIKA'''
W celu utworzenia nowego użytkownika wybieramy przycisk ''Utwórz użytkownika''.
fir7
Następnie należy uzupełnić dane użytkownika oraz ustawić hasło do logowania. Określamy również status - czy użytkownik ma być widoczny na liście użytkowników. Kolejnym korkiem jest nadanie uprawnień - uprawnienia przypisane do konkretnych stanowisk możemy odnaleźć w menu ''Uprawnienia.'' Wprowadzone dane zatwierdzamy przyciskiem ''Zapisz.''
Dalej system umożliwia dodanie grup (regionów), których tworzony użytkownik jest właścicielem lub kierownikiem. Analogicznie możemy przypisać do tworzonego pracownika konkretne placówki, w których pracuje (pole placówki). Aby odszukać konkretną placówkę wpisujemy jej nazwę  w polu ''Szukaj'' lub odnajdujemy region, do którego przynależy i klikamy w "+" obok nazwy regionu. Rozwinie się lista wszystkich oddziałów powiązanych z regionem - zaznaczamy te, w których pracuje tworzony użytkownik.
Kolejnym krokiem jest określenie formy i zasad zatrudnienia użytkownika.
fir8
Jest to szczególnie ważne, gdyż wprowadzone tutaj dane będą miały bezpośredni wpływ na możliwości ustawienia grafiku pracy danej osoby.

Wersja z 08:16, 11 wrz 2018

Firma

Moduł służy do do zarządzania placówkami i grupami placówek.

Widok okna modułu Firma, typ widoku lista:

fir 1

Widok okna modułu Firma, typ widoku akordeonowy:

fir2

Akcje dostępne na liście placówek:

  • podgląd
  • edycja
  • podgląd historii
  • usuniecie placówki

Moduł zawiera katalogi:

  • grupy
  • placówki
  • działy
  • historia

DODAWANIE NOWEJ GRUPY

Aby utworzyć nową grupę należy wybrać przycisk Dodaj grupę:

fir3

Następnie określamy nazwę nowej grupy. Jeśli wprowadzana grupa jest grupą podrzędną, wówczas wybieramy grupę nadrzędną z listy. Dalej należy wybrać właściciela (również z rozwijanej listy). System umożliwia wybór więcej niż jednego właściciela. Nowi właściciele definiowanie są w menu Użytkownicy. Wprowadzone dane zatwierdzamy klawiszem Zapisz.

DODAWANIE NOWEJ PLACÓWKI

Aby utworzyć nową placówkę należy wybrać przycisk Dodaj placówkę:

fir4

Dalej uzupełniamy dane nowej placówki oraz przypisujemy ją do powiązanej z nią grupy bądź grup. Wprowadzone dane zatwierdzamy przyciskiem Zapisz.

DODAWANIE NOWEGO DZIAŁU

Aby utworzyć nowy dział należy wybrać przycisk Dodaj nowy dział. Następnie uzupełniamy nazwę działu i zatwierdzamy przyciskiem Zapisz.

Użytkownicy

Widok okna modułu Użytkownicy:

fir5

Akcje dostępne na liście użytkowników:

  • podgląd
  • edycja
  • historia
  • blokada
  • usunięcie

System umożliwia wyświetlenie użytkowników powiązanych z konkretną placówką - należy ją wybrać klikając na pole Wszystkie placówki. Wybieramy z listy interesujący nas oddział. Możemy również odszukać użytkownika wpisując jego imię, nazwisko lub jakiekolwiek inne słowo zawarte w jego danych w polu Szukaj.

Moduł umożliwia sprawdzenie historii zmian wprowadzanych w module Użytkownicy (przycisk Historia):

fir6

DODAWANIE NOWEGO UŻYTKOWNIKA

W celu utworzenia nowego użytkownika wybieramy przycisk Utwórz użytkownika.

fir7

Następnie należy uzupełnić dane użytkownika oraz ustawić hasło do logowania. Określamy również status - czy użytkownik ma być widoczny na liście użytkowników. Kolejnym korkiem jest nadanie uprawnień - uprawnienia przypisane do konkretnych stanowisk możemy odnaleźć w menu Uprawnienia. Wprowadzone dane zatwierdzamy przyciskiem Zapisz.

Dalej system umożliwia dodanie grup (regionów), których tworzony użytkownik jest właścicielem lub kierownikiem. Analogicznie możemy przypisać do tworzonego pracownika konkretne placówki, w których pracuje (pole placówki). Aby odszukać konkretną placówkę wpisujemy jej nazwę w polu Szukaj lub odnajdujemy region, do którego przynależy i klikamy w "+" obok nazwy regionu. Rozwinie się lista wszystkich oddziałów powiązanych z regionem - zaznaczamy te, w których pracuje tworzony użytkownik.

Kolejnym krokiem jest określenie formy i zasad zatrudnienia użytkownika.

fir8

Jest to szczególnie ważne, gdyż wprowadzone tutaj dane będą miały bezpośredni wpływ na możliwości ustawienia grafiku pracy danej osoby.