Zamówienia i grafik zamówień: Różnice pomiędzy wersjami
(Utworzono nową stronę "'''Podstawowe skróty klawiszowe używane w systemie Hipermarket:''' '''INSERT''' – wstawianie nowych danych, rozpoczynanie nowych operacji '''ENTER''' – modyfikac...") |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 24: | Linia 24: | ||
Ponadto w wielu katalogach i słownikach pod '''F2''' dostępne jest menu z podpowiedziami standardowych funkcji oraz klawiszy: | Ponadto w wielu katalogach i słownikach pod '''F2''' dostępne jest menu z podpowiedziami standardowych funkcji oraz klawiszy: | ||
[[Plik:Gzam0.jpg|lewo]] | [[Plik:Gzam0.jpg|lewo|bezramki]] | ||
oprócz powyżej opisanych: | oprócz powyżej opisanych: |
Wersja z 09:44, 22 mar 2018
Podstawowe skróty klawiszowe używane w systemie Hipermarket:
INSERT – wstawianie nowych danych, rozpoczynanie nowych operacji
ENTER – modyfikacja istniejących danych, dokumentów
F1 – pomoc kontekstowa, opis kolumn, oraz skrócony opis działania
F2 – wejście do menu (po menu poruszamy się strzałkami góra-dół, oraz lewo-prawo)
S – szukanie
CTRL+S szybkie szukanie po obecnie posortowanej kolumnie
O – zmiana sortowania widoku
CTRL + O, TAB – szybka zmiana sortowania widoku
F6 – wysłanie bieżącego widoku do pliku, na drukarkę, e-mailem
F10, CTRL+W – wyjście
D – drukowanie
Ponadto w wielu katalogach i słownikach pod F2 dostępne jest menu z podpowiedziami standardowych funkcji oraz klawiszy:
oprócz powyżej opisanych:
Wzorzec zaznaczenia – umożliwia zapisanie identyfikatorów zaznaczonych rekordów, w celu odczytania ich np. w Excelu, wysłania mailem, lub odczytaniu w innym module
Importuj id do zaznaczenia – zaznaczy wiersze zapisane poprzednio przez operację 'Wzorzec zaznaczenia'
F4 – raport widocznych wierszy
F7 – zmiana trybu podsumowania kolumn
F8 – zmiana konfiguracji widocznych kolumn
F9 – wydruk bieżącego widoku na drukarce laserowej
Klasyfikacja – dodatkowa klasyfikacja, umożliwiająca dodanie własnych kolumn z informacjami do bieżącego widoku
Zamówienia i grafik zamówień
System Hipermarket zawiera moduł pozwalający na automatyzację procesu zamówień towaru u dostawców.
Proces zamówień składa się z:
- ułożenie i kontrola grafika zamówień
- komputerowe wspomaganie ilości zamawianych towarów z uwzględnieniem stanów sprzedaży
- ciągłości stanu i sprzedaży
- stanów minimalnych
- gazetek promocyjnych
- kontraktów
- wysłanie zamówienia (e-mailem, elektronicznie EDI, fax)
- potwierdzenie wysłania zamówienia
- stworzenie dokumentu dostawy powiązanego z zamówieniem, oraz weryfikacja pozycji dostawy z zamówieniem
Grafik zamówień
Moduł umożliwia wykonanie planu zamówień na każdy dzień tygodnia, oraz sprawdzenie stanu wykonania planu.