Panel administratora: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc Netis
Nie podano opisu zmian
Nie podano opisu zmian
Linia 16: Linia 16:
[[Plik:Screenshot 20190314 095150.png]]
[[Plik:Screenshot 20190314 095150.png]]


W zakładce '''''Klienci''''' dostępne są informacje dotyczące klientów wprowadzonych do systemu.  Aby szybko odnaleźć danego klienta możemy wyszukać jego dane w polu ''Szukaj'' umieszczonym nad listą klientów.
W zakładce '''''Klienci''''' dostępne są informacje dotyczące klientów wprowadzonych do systemu.  Aby szybko odnaleźć danego klienta możemy wyszukać jego dane w polu ''Szukaj'' umieszczonym nad listą klientów.Szukać możemy po nr karty, loginie, telefonie, adresie e-mail czy też po imieniu i nazwisku.

Wersja z 08:21, 26 mar 2019

Logowanie do systemu:

Aby zalogować się do panelu administratora należy nazwę użytkownika oraz hasło, a następnie wybrać przycisk Zaloguj.

Screenshot 20190314 103815.png

Główne okno panelu administracyjnego

Główne okno panelu administracyjnego zawiera szybki podgląd na pozostałe moduły:

  • klienci - wyświetla ilość klientów biorących udział w programie lojalnościowym;
  • transakcje - informuje o ilości transakcji, jakie wykonali klienci przy udziale karty;
  • punkty – wyświetla ilość punktów, jakie klienci mogą wykorzystać;
  • użyte punkty – są to punkty jakie klienci już wykorzystali;

Widok na okno główne panelu administratora programu lojalnościowego:

Screenshot 20190314 095150.png

W zakładce Klienci dostępne są informacje dotyczące klientów wprowadzonych do systemu. Aby szybko odnaleźć danego klienta możemy wyszukać jego dane w polu Szukaj umieszczonym nad listą klientów.Szukać możemy po nr karty, loginie, telefonie, adresie e-mail czy też po imieniu i nazwisku.