Netis messenger: Różnice pomiędzy wersjami
Nie podano opisu zmian |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 5: | Linia 5: | ||
W pierwszej kolejności należy zainstalować aplikację Netis Messenger na urządzeniu mobilnym. Jest ona dostępna w Google Play pod nazwą: Netis Messenger. Po wyszukaniu aplikacji w Google Play klikamy „Zainstaluj”. | W pierwszej kolejności należy zainstalować aplikację Netis Messenger na urządzeniu mobilnym. Jest ona dostępna w Google Play pod nazwą: Netis Messenger. Po wyszukaniu aplikacji w Google Play klikamy „Zainstaluj”. | ||
[[Plik:mn1.jpg]] | [[Plik:mn1.jpg|683x683px]] | ||
W telefonie pojawia się ikonka programu | W telefonie pojawia się ikonka programu | ||
Linia 11: | Linia 11: | ||
[[Plik:mn2.jpg]] | [[Plik:mn2.jpg]] | ||
[[Plik:mn3.jpg]] | [[Plik:mn3.jpg|549x549px]] | ||
Po uruchomieniu aplikacji należy zarejestrować użytkownika. Aby to zrobić należy zeskanować kod QR wyświetlony w systemie HiperMarket. | Po uruchomieniu aplikacji należy zarejestrować użytkownika. Aby to zrobić należy zeskanować kod QR wyświetlony w systemie HiperMarket. | ||
Linia 32: | Linia 32: | ||
[[Plik:mn8.jpg| | [[Plik:mn8.jpg|769x769px]] | ||
== Obsługa i możliwości programu Netis Messenger == | == Obsługa i możliwości programu Netis Messenger == | ||
Linia 42: | Linia 42: | ||
Na urządzeniu mobilnym pojawia się komunikat z pytaniem o anulowaniu pozycji. Jeżeli użytkownik potwierdzi anulowanie to na stanowisku kasowym zostanie usunięta pozycja. | Na urządzeniu mobilnym pojawia się komunikat z pytaniem o anulowaniu pozycji. Jeżeli użytkownik potwierdzi anulowanie to na stanowisku kasowym zostanie usunięta pozycja. | ||
[[Plik:mn10.jpg]] | [[Plik:mn10.jpg|889x889px]] | ||
Jeżeli na stanowisku kasowym zalogowany jest kierownik z odpowiednimi uprawnieniami to komunikat o akceptacji anulowania może pojawić się na jego ekranie. Istnieje też możliwość przesyłania dowolnych komunikatów na stanowisko kasowe. | Jeżeli na stanowisku kasowym zalogowany jest kierownik z odpowiednimi uprawnieniami to komunikat o akceptacji anulowania może pojawić się na jego ekranie. Istnieje też możliwość przesyłania dowolnych komunikatów na stanowisko kasowe. |
Aktualna wersja na dzień 09:48, 27 mar 2018
Wstęp
Aplikacja Netis Messenger pozwala zdalnie z poziomu telefonu autoryzować wszelkie operacje kasjerskie takie jak: anulowanie paragonu, anulowanie pozycji na paragonie itp. oraz korzystać z systemu powiadomień.
Instalacja i rejestracja aplikacji
W pierwszej kolejności należy zainstalować aplikację Netis Messenger na urządzeniu mobilnym. Jest ona dostępna w Google Play pod nazwą: Netis Messenger. Po wyszukaniu aplikacji w Google Play klikamy „Zainstaluj”.
W telefonie pojawia się ikonka programu
Po uruchomieniu aplikacji należy zarejestrować użytkownika. Aby to zrobić należy zeskanować kod QR wyświetlony w systemie HiperMarket.
Aby zarejestrować użytkownika należy wskazać istniejącego w katalogu kasjerów w systemie HiperMarket.
Z Menu wybieramy Katalogi -> Kasjerzy ustawiamy się na użytkowniku, który chce się zarejestrować. Następnie używamy klawisza K jak Kontrola i z menu wybieramy ostatnią opcję „Kod autoryzacyjny QR”.
Na ekranie wyświetla się QR kod, który należy zeskanować telefonem, aby zakończyć rejestrację programu.
Jeżeli nie ma możliwości wyświetlenia QR kodu na ekranie zostajemy powiadomieni o tym następującym komunikatem.
Obsługa i możliwości programu Netis Messenger
Po pozytywnym zakończeniu procesu rejestracji użytkownik ma możliwość autoryzacji zdefiniowanych operacji kasjerskich takich jak: anulowanie paragonu, usuwanie pozycji paragonu. Przykładowo – na stanowisku kasowym kasjer chce usunąć pojedynczą pozycję.
Na urządzeniu mobilnym pojawia się komunikat z pytaniem o anulowaniu pozycji. Jeżeli użytkownik potwierdzi anulowanie to na stanowisku kasowym zostanie usunięta pozycja.
Jeżeli na stanowisku kasowym zalogowany jest kierownik z odpowiednimi uprawnieniami to komunikat o akceptacji anulowania może pojawić się na jego ekranie. Istnieje też możliwość przesyłania dowolnych komunikatów na stanowisko kasowe.
Wymagania sprzętowe:
Dowolne urządzenie mobilne na androidzie co najmniej 4 .4.
System operacyjny Ubuntu na stanowisku kasowym od 14.04