Analiza PZZK

Z Pomoc Netis

INSTRUKCJA ANALIZY ZWROTÓW OD KLIENTA ZE SZCZEGÓŁOWYMI INFORMACJAMI O PARAGONIE

1. Cel użycia: Analiza zwrotów od klienta ze szczegółowymi informacjami o paragonie umożliwia dostęp do szeregu informacji dotyczących towaru jaki był zwracany, osoby, która go przyjęła oraz paragonu i daty jego wystawienia. Moduł ten pozwala na kontrolę czasu, jaki upłynął od wystawienia paragonu do dnia przyjęcia zwrotu od klienta przez pracownika.

2. Uruchomienie analizy: Analizę zwrotów od klienta uruchamiany standardowo z poziomu analizera wybierając pozycję Analiza PZZK dla EKO - Analiza zwrotów od klienta ze szczegółowymi informacjami o paragonie. Ustawiamy czas, jaki ma być brany pod uwagę, po czym system uruchomi analizę.

3. Opis Analizy Moduł standardowo umożliwia grupowanie pozycji według atrybutów przypisanych do danego typu analizy bądź grupowanie BRAK.

Grupowanie BRAK daje nam największą szczegółowość. Ten widok umożliwia dostęp następujących informacji:

-nr_Skl – numer sklepu

- sklep – Symbol kontrahenta, jakim jest sklep

- paragon – numer paragonu oraz data wystawienia

- plu – kod plu zwracanego towaru

- nazwa towaru – pełna nazwa zwracanego towaru

- DATA_DOK – data wystawienia dokumentu zwrotu od klienta

- godzina – godzina wystawienia dokumentu zwrotu od klienta

- wystawił – osobą wystawiająca dokument zwrotu dla klienta

- powód – opis powodu zwrotu

- ilość – ilość towaru, jaką klient zwrócił

-wartość – kwota zwrotu

-idDzial – numer działu

Przy grupowaniach innych niż BRAK dane jakie są przedstawiane to:

- atrybut według którego wybraliśmy grupowanie

- ilość zwracanego towaru

- wartość zwracanego towaru

Poniżej widok na grupowanie pozycji po kategorii:

Analizapzzk1.jpeg

Moduł analizy zwrotów od klienta dostępny jest w sieci EKO oraz od wersji 156. Nie wymaga on specjalistycznych ustawień.