Zarządzanie umowami handlowymi1: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc Netis
Nie podano opisu zmian
Nie podano opisu zmian
Linia 32: Linia 32:
By wprowadzić nową umowę do katalogu, należy wcisnąć przycisk <Insert> lub wybrać z menu <F2> → „Funkcje” → „nowa umowa”. Po tym, powinno się otworzyć okno wyboru kontrahenta, a następnie okno edycji nagłówka umowy:
By wprowadzić nową umowę do katalogu, należy wcisnąć przycisk <Insert> lub wybrać z menu <F2> → „Funkcje” → „nowa umowa”. Po tym, powinno się otworzyć okno wyboru kontrahenta, a następnie okno edycji nagłówka umowy:


[[Plik:Umowa2.jpg]]
[[Plik:Umowa2.jpg|800x800px]]

Wersja z 09:19, 30 maj 2018

Umowy handlowe

Część I

Wstęp

Moduł umów służy do wygodnego zarządzania umowami zawieranymi z kontrahentami. Daje możliwość co- miesięcznego, półautomatycznego generowania faktur z należnościami. Obsługuje umowy czasowe, jak również bezterminowe.

Składa się z dwóch głównych części: konfiguratora typów i modułu głównego umów. Są one zazwyczaj umieszczone w podmenu faktur uniwersalnych menu głównego programu Hipermarket.

Część II

Opis

1. Konfigurator typów

Służy do zarządzania typami, do których będą dodawane umowy. Typy pozwalają na zgrupowanie przy automatycznym generowaniu faktur.

Umowa1.jpg

Rysunek 1. Konfigurator typów

W oknie tym można wprowadzić nowy typ przez naciśnięcie klawisza <Insert>; zmodyfikować istniejący przez <Enter>; tudzież usunąć klawiszem <Delete>.

2. Katalog umów

Główny moduł służący do zarządzania umowami.

2.1. Nowa umowa

2.1.1. Nagłówek

By wprowadzić nową umowę do katalogu, należy wcisnąć przycisk <Insert> lub wybrać z menu <F2> → „Funkcje” → „nowa umowa”. Po tym, powinno się otworzyć okno wyboru kontrahenta, a następnie okno edycji nagłówka umowy:

Umowa2.jpg