Reklamacje - HiperMarket: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc Netis
(Utworzono nową stronę "System HiperMarket umożliwia tworzenie i zarządzanie reklamacjami zgłaszanymi przez klientów. Moduł reklamacji znajduje się w menu: W module reklamacji system w...")
 
Nie podano opisu zmian
Linia 4: Linia 4:


W module reklamacji system wyświetla listę wprowadzonych reklamacji:
W module reklamacji system wyświetla listę wprowadzonych reklamacji:
 
* Id
Id
* Numer
 
* Status
Numer
* Rozwiązanie
 
* Złożył reklamację
Status
* Adres klienta
 
* Data zakupu
Rozwiązanie
* Adres
 
* Przedmiot reklamacji
Złożył reklamację
* Opis
 
* Data reklamacji
Adres klienta
* Okoliczności defektu
 
* Założył
Data zakupu
* Kod pocztowy klienta
 
* Miasto klienta
Adres
* Telefon klienta
 
* Email klienta
Przedmiot reklamacji
* Numer dokumentu
* Kod reklamacji
Nowa reklamację zakładamy klawiszem INSERT. System wyświetli nam okno, gdzie wybieramy interesujący nas sklep.

Wersja z 08:49, 14 lis 2018

System HiperMarket umożliwia tworzenie i zarządzanie reklamacjami zgłaszanymi przez klientów.

Moduł reklamacji znajduje się w menu:

W module reklamacji system wyświetla listę wprowadzonych reklamacji:

  • Id
  • Numer
  • Status
  • Rozwiązanie
  • Złożył reklamację
  • Adres klienta
  • Data zakupu
  • Adres
  • Przedmiot reklamacji
  • Opis
  • Data reklamacji
  • Okoliczności defektu
  • Założył
  • Kod pocztowy klienta
  • Miasto klienta
  • Telefon klienta
  • Email klienta
  • Numer dokumentu
  • Kod reklamacji

Nowa reklamację zakładamy klawiszem INSERT. System wyświetli nam okno, gdzie wybieramy interesujący nas sklep.