Obsługa grafiku i modułu zamówień1

Z Pomoc Netis

Podstawowe skróty klawiszowe używane w systemie Hipermarket:

INSERT- wstawianie nowych danych, rozpoczynanie nowych operacji

ENTER- modyfikacja istniejących danych, dokumentów

F1- pomoc kontekstowa,opis kolumn,oraz skrócony opis działania

F2- wejście do menu( po menu poruszamy się strzałkami góra-dół, oraz prawo-lewo)

S- szukanie

CTRL+S- szybkie szukanie po obecnie posortowanej kolumnie

O- zmiana sortowania widoku

CTRL+O,TAB- szybka zmiana sortowania widoku

F6- wysłanie bieżącego widoku do pliku,na drukarkę, e-mailem

F10,CTRL+W- wyjście

D- drukowanie

Ponadto w wielu katalogach i słownikach pod F2 dostępne jest menu z podpowiedziami standardowych funkcji oraz klawiszy:

Grafik0.jpg

oprócz powyżej opisanych:

Wzorzec zaznaczenia- umożliwia zapisywanie identyfikatorów zaznaczonych rekordów, w celu odczytania ich np. w Excelu, wysłania mailem, lub w odczytaniu w innym module

Importuj id do zaznaczenia- zaznaczy wiersze zapisane poprzednio przez operację ,Wzorzec zaznaczenia'

F4- raport widocznych wierszy

F7- zmiana trybu podsumowania kolumn

F8- zmiana konfiguracji widocznych kolumn

F9- wydruk bieżącego widoku na drukarce laserowej

Klasyfikacja- dodatkowa klasyfikacja, umożliwiająca dodanie własnych kolumn z informacjami do bieżącego widoku

Zamówienia i grafik zamówień

System Hipermarket zawiera moduł pozwalający na automatyzację procesu zamówień

towaru u dostawców.

Proces zamówień składa się z:

– ułożenie i kontrola grafika zamówień

– komputerowe wspomaganie ilości zamawianych towarów z uwzględnieniem

– stanów

– sprzedaży

– ciągłości stanu i sprzedaży

– stanów minimalnych

– gazetek promocyjnych

– kontraktów

– wysłanie zamówienia (e-mailem, elektronicznie EDI, fax)

– potwierdzenie wysłania zamówienia

– stworzenie dokumentu dostawy powiązanego z zamówieniem, oraz weryfikacja pozycji dostawy z zamówieniem

Grafik zamówień

Moduł umożliwia wykonanie planu zamówień na każdy dzień tygodnia, oraz sprawdzenie stanu wykonania planu.