Konto, nagrody, kody

Z Pomoc Netis
Wersja z dnia 10:48, 17 gru 2018 autorstwa Ahalicka (dyskusja | edycje) (Utworzono nową stronę "'''Sprawdzanie stanu konta''' Kasjerka na życzenie klienta może sprawdzić na kasie stan konta klienta z poprzedniego dnia. Na paragonie drukuje się stan konta punkt...")
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Sprawdzanie stanu konta

Kasjerka na życzenie klienta może sprawdzić na kasie stan konta klienta z poprzedniego dnia. Na paragonie drukuje się stan konta punktowego z poprzedniego dnia (opcjonalnie może drukować się ilość punktów przyznana za bieżące zakupy oraz wczorajszy stan konta + pkt. za zakupy). HiperMarket obsługuje część sprawdzarek cen przy sprawdzaniu stanu kont klienta. Stan konta można też sprawdzić bezpośrednio w systemie HiperMarket.

Nagrody za punkty

Klient w sklepie może odbierać nagrody za punkty. Na centrali jest zapisana lista dostępnych nagród w okresie czasu na określonych sklepach. Nagrody mogą być rzeczowe powiązane z katalogiem sklepowym poprzez PLU i po wydaniu nagrody np. na koniec miesiąca może być wystawiany dokument RW, który zdejmie wydaną ilość. Niektóre sieci wydają nagrody w postaci bonów, co cieszy się dużą popularnością wśród klientów. Podczas wydania nagrody sklep łączy się z centralą co zapobiega nadużyciom i umożliwia dostęp do aktualnej wartości konta (niezbędne stabilne i szybkie łącze internetowe). Sklep może wydrukować potwierdzenie wydania nagrody, a klient podczas odbioru może na nim złożyć pokwitowanie odbioru.

Kod rabatowy lub płatność za punkty

Opcjonalnie (w zależności od założeń programu lojalnościowego), kasjerka na kasie może wydrukować za punkty - kwotowy, unikalny kod rabatowy do realizacji podczas kolejnych zakupów lub klient może zapłacić punktami z kontami (do obu czynności jest wymagane sprawne, stałe łącze internetowe). Adekwatnie do konfiguracji z konta klienta jest zdejmowana (online) odpowiednia kwota punktów.