Groupware Reklamacje klientów

Z Pomoc Netis
Wersja z dnia 06:47, 6 wrz 2018 autorstwa Ahalicka (dyskusja | edycje) (Utworzono nową stronę "Moduł ''Reklamacje klientów'' służy do obsługi reklamacji składanych przez klientów naszej placówki. Widok okna modułu ''Reklamacje Klientów:'' rekk Opisyw...")
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Moduł Reklamacje klientów służy do obsługi reklamacji składanych przez klientów naszej placówki.

Widok okna modułu Reklamacje Klientów:

rekk

Opisywany moduł zawiera katalogi:

  • Wszystkie reklamacje
  • Otwarte
  • Wydrukowane
  • Rozpatrzone na miejscu
  • Pozytywne
  • Negatywne
  • Zamknięte

Akcje dostępne na liście reklamacji - odpowiednio w kolejności:

  • podgląd reklamacji
  • edycja reklamacji
  • usunięcie reklamacji

Aby wprowadzić nową reklamację wybieramy przycisk Utwórz nową reklamację, znajdujący się nad listą katalogów.

Dalej należy wprowadzić informacje dotyczące reklamacji - datę i miejsce zakupu, dane klienta i opis reklamowanego przedmiotu.

rekk4

Klikając na pole Klient rozwinie nam się lista wszystkich zdefiniowanych klientów sklepu - możemy z niej wybrać interesującą nas osobę bądź wpisać konkretne dane (system wyświetli nam zawężone wyniki).

rekk2

Należy również dodać dowód zakupu wybierając pole Dodaj dokument.

System wyświetli nam okno, gdzie musimy wprowadzić typ dokumentu (paragon bądź faktura), nr dokumentu oraz datę jego wystawienia.

rekk3