Groupware Reklamacje klientów: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc Netis
Nie podano opisu zmian
Nie podano opisu zmian
Linia 24: Linia 24:
Dalej należy wprowadzić informacje dotyczące reklamacji - datę i miejsce zakupu, dane klienta i opis reklamowanego przedmiotu.  
Dalej należy wprowadzić informacje dotyczące reklamacji - datę i miejsce zakupu, dane klienta i opis reklamowanego przedmiotu.  


[[Plik:rekk4.png|1007x1007px]]
[[Plik:rekk5.png|1007x1007px]]


Klikając na pole ''Klient'' rozwinie nam się lista wszystkich zdefiniowanych klientów sklepu - możemy z niej wybrać interesującą nas osobę bądź wpisać konkretne dane (system wyświetli nam zawężone wyniki).
Klikając na pole ''Klient'' rozwinie nam się lista wszystkich zdefiniowanych klientów sklepu - możemy z niej wybrać interesującą nas osobę bądź wpisać konkretne dane (system wyświetli nam zawężone wyniki).

Wersja z 06:56, 6 wrz 2018

Moduł Reklamacje klientów służy do obsługi reklamacji składanych przez klientów naszej placówki.

Widok okna modułu Reklamacje Klientów:

Rekk.png

Opisywany moduł zawiera katalogi:

  • Wszystkie reklamacje
  • Otwarte
  • Wydrukowane
  • Rozpatrzone na miejscu
  • Pozytywne
  • Negatywne
  • Zamknięte

Akcje dostępne na liście reklamacji - odpowiednio w kolejności:

  • podgląd reklamacji
  • edycja reklamacji
  • usunięcie reklamacji

Rekk1.png

Aby wprowadzić nową reklamację wybieramy przycisk Utwórz nową reklamację, znajdujący się nad listą katalogów.

Dalej należy wprowadzić informacje dotyczące reklamacji - datę i miejsce zakupu, dane klienta i opis reklamowanego przedmiotu.

Rekk5.png

Klikając na pole Klient rozwinie nam się lista wszystkich zdefiniowanych klientów sklepu - możemy z niej wybrać interesującą nas osobę bądź wpisać konkretne dane (system wyświetli nam zawężone wyniki).

Rekk2.png

Należy również dodać dowód zakupu wybierając pole Dodaj dokument.

System wyświetli nam okno, gdzie musimy wprowadzić typ dokumentu (paragon bądź faktura), nr dokumentu oraz datę jego wystawienia.

Rekk3.png