Groupware Awarie: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc Netis
Nie podano opisu zmian
Linia 2: Linia 2:
Aby móc rozpocząć pracę z systemem NetOrganizer w module Awarie należy mieć uzupełnione podstawowe informacje, czyli dodanych użytkowników oraz placówki.  
Aby móc rozpocząć pracę z systemem NetOrganizer w module Awarie należy mieć uzupełnione podstawowe informacje, czyli dodanych użytkowników oraz placówki.  


<br />Po zalogowaniu do swojego konta, w pierwszej kolejności uruchomi się personalizowany w pełni Pulpit, który można dowolnie dopasować do własnych potrzeb (również z poziomu modułu Konfiguracja). Domyślnie będą na nim wyświetlone tabele z modułami, które mamy uruchomione. Poniżej przykładowy screen dotyczący modułu Awarii, gdzie w jednym oknie zobaczymy przypisane do siebie awarie, informacje o placówce, w której nastąpiło zdarzenie, jej status, ustawiony priorytet czy wykonane akcje. Druga tabela pokazuje wysłane przez naszego użytkownika awarie – pozostałe kolumny są identyczne, jak w awariach przypisanych do niego.
<br />Po zalogowaniu do swojego konta, w pierwszej kolejności uruchomi się personalizowany w pełni Pulpit, który można dowolnie dopasować do własnych potrzeb (również z poziomu modułu Konfiguracja). Domyślnie będą na nim wyświetlone tabele z modułami, które mamy uruchomione. Poniżej przykładowy screen dotyczący modułu Awarii, gdzie w jednym oknie zobaczymy przypisane do siebie awarie, informacje o placówce, w której nastąpiło zdarzenie, jej status, ustawiony priorytet czy wykonane akcje. Druga tabela pokazuje wysłane przez naszego użytkownika awarie – pozostałe kolumny są identyczne, jak w awariach przypisanych do niego.


[[Plik:Ggg.png|1371x1371px]]
[[Plik:Ggg.png|1371x1371px]]
Linia 9: Linia 9:
Przechodząc bezpośrednio do modułu Awarie jest to miejsce, w którym możemy w pełni zarządzać różnymi niespodziewanymi zdarzeniami.
Przechodząc bezpośrednio do modułu Awarie jest to miejsce, w którym możemy w pełni zarządzać różnymi niespodziewanymi zdarzeniami.


'''1. Kategorie awarii'''
'''<u>1. Kategorie awarii</u>'''


Awarie możemy dowolnie skategoryzować. Odpowiednio przemyślane kategorie znacznie ułatwią przydzielanie zadań określonym osobom.
Awarie możemy dowolnie skategoryzować. Odpowiednio przemyślane kategorie znacznie ułatwią przydzielanie zadań określonym osobom.


W celu dodania poszczególnych rodzajów awarii należy przejść ścieżkę Awarie → Ustawienia → Dodaj kategorię awarii. Klikając na przycisk Dodaj kategorię awarii pojawia nam się okno umożliwiające zdefiniowanie nowych kategorii:
W celu dodania poszczególnych rodzajów awarii należy przejść ścieżkę Awarie → Ustawienia → Dodaj kategorię awarii. Klikając na przycisk Dodaj kategorię awarii pojawia nam się okno umożliwiające zdefiniowanie nowych kategorii:
[[Plik:Screen 2.png|663x663px]]


<br />
<br />

Wersja z 09:15, 15 cze 2021

Rozpoczęcie pracy z modułem Awarie

Aby móc rozpocząć pracę z systemem NetOrganizer w module Awarie należy mieć uzupełnione podstawowe informacje, czyli dodanych użytkowników oraz placówki.


Po zalogowaniu do swojego konta, w pierwszej kolejności uruchomi się personalizowany w pełni Pulpit, który można dowolnie dopasować do własnych potrzeb (również z poziomu modułu Konfiguracja). Domyślnie będą na nim wyświetlone tabele z modułami, które mamy uruchomione. Poniżej przykładowy screen dotyczący modułu Awarii, gdzie w jednym oknie zobaczymy przypisane do siebie awarie, informacje o placówce, w której nastąpiło zdarzenie, jej status, ustawiony priorytet czy wykonane akcje. Druga tabela pokazuje wysłane przez naszego użytkownika awarie – pozostałe kolumny są identyczne, jak w awariach przypisanych do niego.

Ggg.png


Przechodząc bezpośrednio do modułu Awarie jest to miejsce, w którym możemy w pełni zarządzać różnymi niespodziewanymi zdarzeniami.

1. Kategorie awarii

Awarie możemy dowolnie skategoryzować. Odpowiednio przemyślane kategorie znacznie ułatwią przydzielanie zadań określonym osobom.

W celu dodania poszczególnych rodzajów awarii należy przejść ścieżkę Awarie → Ustawienia → Dodaj kategorię awarii. Klikając na przycisk Dodaj kategorię awarii pojawia nam się okno umożliwiające zdefiniowanie nowych kategorii:

Screen 2.png