BakerNet1: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc Netis
(Utworzono nową stronę "== '''INSTRUKCJA OBSŁUGI MODUŁU PIEKARNI''' == '''1) Zamówienia:''' Opis modułów W module piekarniczym mamy dostępne trzy rodzaje zamówień: -zamówienia od od...")
 
Nie podano opisu zmian
Linia 19: Linia 19:


'''Zamówienia stałe''' – również składane do piekarni. Kluczem jest tu jednak nie data i numer dostawy, ale dzień tygodnia i numer dostawy. Zamówienie takie jeżeli zostanie złożone np. na pierwszą dostawę w piątek, będzie obowiązywać w każdy piątek o ile nie zostanie anulowane. Czasem istnieje potrzeba anulowania takiego zamówienia np. w przypadku dni świątecznych, kiedy w sklepach nie prowadzi się sprzedaży. Flagę anulowania 'A' można zdjąć, aby przywrócić zamówienie.
'''Zamówienia stałe''' – również składane do piekarni. Kluczem jest tu jednak nie data i numer dostawy, ale dzień tygodnia i numer dostawy. Zamówienie takie jeżeli zostanie złożone np. na pierwszą dostawę w piątek, będzie obowiązywać w każdy piątek o ile nie zostanie anulowane. Czasem istnieje potrzeba anulowania takiego zamówienia np. w przypadku dni świątecznych, kiedy w sklepach nie prowadzi się sprzedaży. Flagę anulowania 'A' można zdjąć, aby przywrócić zamówienie.
[[Plik:Piekarnia1.jpg]]

Wersja z 12:01, 30 maj 2018

INSTRUKCJA OBSŁUGI MODUŁU PIEKARNI

1) Zamówienia:

Opis modułów

W module piekarniczym mamy dostępne trzy rodzaje zamówień:

-zamówienia od odbiorców

-zamówienia stałe

-zamówienia do dostawców

We wszystkich zamówieniach określamy kontrahenta do lub od którego zamówienie jest adresowane, datę lub dzień dostawy, numer dostawy, listę oraz ilość zamawianych towarów.

Zamówienia do dostawców - służą np. do zamawiana surowców z własnych hurtowni, bądź innych dostawców. Działanie modułu jest opisane w ogólnej instrukcji.

Zamówienia od odbiorców – jest to lista zamówień składanych przez sklepy do naszej piekarni. Od standardowej wersji zamówień różnią się one tym, że nie są składane jedynie na konkretny dzień dostawy, ale kluczową sprawą jest tu również numer dostawy określony pewnym harmonogramem dostaw piekarni. Zamówienie może być przesłane drogą elektroniczną z podłączonego do sieci sklepu, lub wprowadzone ręcznie od strony piekarni, jeżeli np. sklep składa je przez telefon. Program pilnuje przypisania do konkretnej daty i dostawy w zależności od nadejścia lub wprowadzenia zamówienia jednak dostawę można zmienić jeżeli nie zostało wygenerowane zlecenie produkcji.

Zamówienia stałe – również składane do piekarni. Kluczem jest tu jednak nie data i numer dostawy, ale dzień tygodnia i numer dostawy. Zamówienie takie jeżeli zostanie złożone np. na pierwszą dostawę w piątek, będzie obowiązywać w każdy piątek o ile nie zostanie anulowane. Czasem istnieje potrzeba anulowania takiego zamówienia np. w przypadku dni świątecznych, kiedy w sklepach nie prowadzi się sprzedaży. Flagę anulowania 'A' można zdjąć, aby przywrócić zamówienie.

Piekarnia1.jpg