NetOrganizer Moje reklamacje
Platforma GroupWare pozwala na zgłaszanie reklamacji przez poszczególne placówki.
Widok modułu Moje reklamacje:
W module Awarii znajduje się 5 katalogów:
- Reklamacje aktywne (takie, które nie zostały jeszcze rozpatrzone)
- Reklamacje zaakceptowane
- Reklamacje odrzucone
- Wszystkie reklamacje
Aby zgłosić reklamację wybieramy przycisk "Zgłoś reklamację".
Dalej wybieramy z listy kategorię (kategorie definiowane są w module Ustawienia: Kategorie wiadomości), uzupełniamy temat oraz dodajemy treść reklamacji. Do wysyłanej wiadomości możemy również dodać załącznik klikając pozycję "wybierz pliki". Więcej załączników dodajemy przyciskiem "+".
Zgłoszenie wysyłamy klawiszem Wyślij.
Każda reklamacja może być rozwiązana przez użytkownika (przycisk Rozwiąż). Wówczas należy wybrać Akcję - czy awaria została usunięta, czy też nie oraz opcjonalnie opisać powód rozwiązania. Rozwiązaną reklamację można otworzyć ponownie. System umożliwia również dodawanie komentarzy do każdej reklamacji przez użytkowników.