Groupware Awarie
Rozpoczęcie pracy z modułem Awarie
Aby móc rozpocząć pracę z systemem NetOrganizer w module Awarie należy mieć uzupełnione podstawowe informacje, czyli dodanych użytkowników oraz placówki.
Po zalogowaniu do swojego konta, w pierwszej kolejności uruchomi się personalizowany w pełni Pulpit, który można dowolnie dopasować do własnych potrzeb (również z poziomu modułu Konfiguracja). Domyślnie będą na nim wyświetlone tabele z modułami, które mamy uruchomione. Poniżej przykładowy screen dotyczący modułu Awarii, gdzie w jednym oknie zobaczymy przypisane do siebie awarie, informacje o placówce, w której nastąpiło zdarzenie, jej status, ustawiony priorytet czy wykonane akcje. Druga tabela pokazuje wysłane przez naszego użytkownika awarie – pozostałe kolumny są identyczne, jak w awariach przypisanych do niego.
Przechodząc bezpośrednio do modułu Awarie jest to miejsce, w którym możemy w pełni zarządzać różnymi niespodziewanymi zdarzeniami.
1. Kategorie awarii
Awarie możemy dowolnie skategoryzować. Odpowiednio przemyślane kategorie znacznie ułatwią przydzielanie zadań określonym osobom.
W celu dodania poszczególnych rodzajów awarii należy przejść ścieżkę Awarie → Ustawienia → Dodaj kategorię awarii. Klikając na przycisk Dodaj kategorię awarii pojawia nam się okno umożliwiające zdefiniowanie nowych kategorii: