Dodatkowa funkcjonalność kart
• Punkty za zakupy - możliwe jest naliczanie punktów klientowi za dokonaną sprzedaż. Obecnie jest to 1 zł – 1 pkt z ustalonymi progami zakupowymi. Każdy klient ma obliczane konto punktowe. Konto może być jedno na całą sieć lub oddzielne dla każdego sklepu. Za punkty można odbierać nagrody. Wydawanie nagród jest rejestrowane i ujmowane z konta klienta. Wg wydanych nagród tworzone są dokumenty rozchodowe. Istnieje możliwość ręcznego dopisywania punktów lub przenoszenia pomiędzy sklepami.
• Rabaty za zakupy - innym sposobem gratyfikacji klientów mogą być rabaty. Są nadawane podczas wprowadzania karty klienta a następnie mogą być modyfikowane w zależności od uzyskanych obrotów. W tym przypadku możliwe jest stworzenie konfiguracji do automatycznego przeliczania rabatów wg obrotów w zadanym okresie i blokowania kart po określonym okresie jej nieużywania.
• Różne opcje konfiguracji punktów kart stałego klienta - paragony zostają zapisane na serwerze. Nocną wysyłką są transmitowane na centralę, gdzie nad ranem wg określonych zasad np. 10 zł - 1 pkt jest obliczany stan konta klienta. Naliczanie punktów odbywa się wg definiowalnych gazetek punktowych działających w określonym czasie i na określonych grupach sklepów (wg firm) lub sklepach, obejmujących różnorakie promocje:
- PUNKTY ZA PARAGON - zwykłe przeliczanie liniowe np. wg przelicznika 10 zł - 1 pkt z możliwością wykluczeń towarów
- PUNKTY ZA TOWARY - premia punktowa za zakup określonych towarów - promocje producentów
- PUNKTY ZA PRZEDZIALY - Ilość punktów za przedziały zakupowe - nieliniowy przelicznik pkt. np 10-20 zł 1 pkt, 20-30 zł 3 pkt, 30-40 zł 5 pkt
- PUNKTY ZA PAKI - Ilość punktów za zakup pewnej ilości dowolnych towarów z listy - kilka produktów z listy producenta
- PREMIE PUNKTOWE - mnożnik naliczonych pkt np. 2 * (np. w okresie świątecznym, np. w poniedziałek, wtorek, środę)
Procedura naliczania punktów jest uruchamiana nad ranem po transmisji danych ze sklepów i nowe stany kont są rozsyłane do sklepów.