Groupware Moje reklamacje

Z Pomoc Netis
Wersja z dnia 06:14, 2 paź 2018 autorstwa Ahalicka (dyskusja | edycje)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Platforma GroupWare pozwala na zgłaszanie reklamacji przez poszczególne placówki.

Widok modułu Moje reklamacje:

Mrek.png

W module Awarii znajduje się 5 katalogów:

  • Reklamacje aktywne (takie, które nie zostały jeszcze rozpatrzone)
  • Reklamacje zaakceptowane
  • Reklamacje odrzucone
  • Wszystkie reklamacje

Aby zgłosić reklamację wybieramy przycisk "Zgłoś reklamację".

Mrek2.png

Dalej wybieramy z listy kategorię (kategorie definiowane są w module Ustawienia: Kategorie wiadomości), uzupełniamy temat oraz dodajemy treść reklamacji. Do wysyłanej wiadomości możemy również dodać załącznik klikając pozycję "wybierz pliki". Więcej załączników dodajemy przyciskiem "+".

Zgłoszenie wysyłamy klawiszem Wyślij.

Każda reklamacja może być rozwiązana przez użytkownika (przycisk Rozwiąż). Wówczas należy wybrać Akcję - czy awaria została usunięta, czy też nie oraz opcjonalnie opisać powód rozwiązania. Rozwiązaną reklamację można otworzyć ponownie. System umożliwia również dodawanie komentarzy do każdej reklamacji przez użytkowników.