Groupware Moje reklamacje

Z Pomoc Netis
Wersja z dnia 11:56, 1 paź 2018 autorstwa Ahalicka (dyskusja | edycje) (Utworzono nową stronę "Platforma GroupWare pozwala na zgłaszanie reklamacji przez poszczególne placówki. Widok modułu ''Moje reklamacje'': mrek Aby zgłosić reklamację wybieramy przyc...")
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Platforma GroupWare pozwala na zgłaszanie reklamacji przez poszczególne placówki.

Widok modułu Moje reklamacje:

mrek

Aby zgłosić reklamację wybieramy przycisk "Zgłoś reklamację".

Dalej wybieramy z listy kategorię (kategorie definiowane są w module Ustawienia: Kategorie wiadomości), uzupełniamy temat oraz dodajemy treść reklamacji. Do wysyłanej wiadomości możemy również dodać załącznik klikając pozycję "wybierz pliki". Więcej załączników dodajemy przyciskiem "+".

Zgłoszenie wysyłamy klawiszem Wyślij.

W module Awarii znajduje się 5 katalogów:

  • Reklamacje aktywne (takie, które nie zostały jeszcze rozpatrzone)
  • Reklamacje zaakceptowane
  • Reklamacje odrzucone
  • Wszystkie reklamacje