Groupware Reklamacje klientów
Moduł Reklamacje klientów służy do obsługi reklamacji składanych przez klientów naszej placówki.
Widok okna modułu Reklamacje Klientów:
rekk
Opisywany moduł zawiera katalogi:
- Wszystkie reklamacje
- Otwarte
- Wydrukowane
- Rozpatrzone na miejscu
- Pozytywne
- Negatywne
- Zamknięte
Akcje dostępne na liście reklamacji - odpowiednio w kolejności:
- podgląd reklamacji
- edycja reklamacji
- usunięcie reklamacji
Aby wprowadzić nową reklamację wybieramy przycisk Utwórz nową reklamację, znajdujący się nad listą katalogów.
Dalej należy wprowadzić informacje dotyczące reklamacji - datę i miejsce zakupu, dane klienta i opis reklamowanego przedmiotu.
rekk4
Klikając na pole Klient rozwinie nam się lista wszystkich zdefiniowanych klientów sklepu - możemy z niej wybrać interesującą nas osobę bądź wpisać konkretne dane (system wyświetli nam zawężone wyniki).
rekk2
Należy również dodać dowód zakupu wybierając pole Dodaj dokument.
System wyświetli nam okno, gdzie musimy wprowadzić typ dokumentu (paragon bądź faktura), nr dokumentu oraz datę jego wystawienia.
rekk3