Program lojalnościowy ProfitCard

Z Pomoc Netis
Wersja z dnia 12:31, 27 mar 2020 autorstwa Ahalicka (dyskusja | edycje)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

GENEROWANIE BONÓW

Aby wygenerować bon należy wykonać następujące kroki:

1. Wybieramy pole Opcje kasjera:

Screenshot at 2020-03-27 13-25-59.png


2. Następnie wybieramy pole Wydaj nagrody:

Screenshot at 2020-03-27 13-26-11.png


3. Skanujemy kartę klienta bądź wpisujemy ręcznie kod z karty w wyświetlonym oknie:

Screenshot at 2020-03-27 13-26-22.png


4. Następnie wybieramy opcję wydania bonu. Po zatwierdzeniu wyboru na terminalu płatniczym należy wprowadzić kod weryfikacyjny, którym jest dzień urodzin posiadacza karty – np. gdy dzień urodzin to 12.04.1990 na terminalu wprowadzamy 12. Bon będzie drukowany na drukarce fiskalnej. Podczas jednej operacji możemy wydać jeden bon – w przypadku, gdy klient chciałby odebrać dwa bony, należy powtórzyć czynności opisane powyżej.

Screenshot at 2020-03-27 13-26-35.png

UWAGA! Bon nie może być wygenerowany w trakcie realizacji paragonu!

REALIZACJA BONÓW:

Gdy chcemy zrealizować bon należy wykonać następujące kroki:

1. Dodajemy towary na paragon

2. Dalej wybieramy pole Opcje kasjera

3. Następnie należy wybrać pole Kody rabatowe

Screenshot at 2020-03-27 13-26-47.png

4. Następnie skanujemy kod kreskowy z bonu klienta i zatwierdzamy.

5. Przechodzimy do sprzedaży i płatności – kwota na paragonie zostanie

stosownie pomniejszona wg rabatu jaki jest na bonie.

SPRAWDZANIE PUNKTÓW KLIENTA

Aby sprawdzić punkty klienta wybieramy pole Opcje kasjera, a następnie Punkty klienta. System poprosi nas o zeskanowanie karty klienta, po czym wyświetli nam ilość punktów zgromadzonych na danym koncie.

Screenshot at 2020-03-27 13-26-58.png