Obsługa grafiku i modułu zamówień1: Różnice pomiędzy wersjami
Mwnorowska (dyskusja | edycje) Nie podano opisu zmian |
Mwnorowska (dyskusja | edycje) Nie podano opisu zmian |
||
Linia 77: | Linia 77: | ||
Moduł umożliwia wykonanie planu zamówień na każdy dzień tygodnia, oraz sprawdzenie stanu wykonania planu. | Moduł umożliwia wykonanie planu zamówień na każdy dzień tygodnia, oraz sprawdzenie stanu wykonania planu. | ||
[[Plik:Grafik1.jpg]] | [[Plik:Grafik1.jpg|800x800px]] |
Wersja z 12:31, 25 maj 2018
Podstawowe skróty klawiszowe używane w systemie Hipermarket:
INSERT- wstawianie nowych danych, rozpoczynanie nowych operacji
ENTER- modyfikacja istniejących danych, dokumentów
F1- pomoc kontekstowa,opis kolumn,oraz skrócony opis działania
F2- wejście do menu( po menu poruszamy się strzałkami góra-dół, oraz prawo-lewo)
S- szukanie
CTRL+S- szybkie szukanie po obecnie posortowanej kolumnie
O- zmiana sortowania widoku
CTRL+O,TAB- szybka zmiana sortowania widoku
F6- wysłanie bieżącego widoku do pliku,na drukarkę, e-mailem
F10,CTRL+W- wyjście
D- drukowanie
Ponadto w wielu katalogach i słownikach pod F2 dostępne jest menu z podpowiedziami standardowych funkcji oraz klawiszy:
oprócz powyżej opisanych:
Wzorzec zaznaczenia- umożliwia zapisywanie identyfikatorów zaznaczonych rekordów, w celu odczytania ich np. w Excelu, wysłania mailem, lub w odczytaniu w innym module
Importuj id do zaznaczenia- zaznaczy wiersze zapisane poprzednio przez operację ,Wzorzec zaznaczenia'
F4- raport widocznych wierszy
F7- zmiana trybu podsumowania kolumn
F8- zmiana konfiguracji widocznych kolumn
F9- wydruk bieżącego widoku na drukarce laserowej
Klasyfikacja- dodatkowa klasyfikacja, umożliwiająca dodanie własnych kolumn z informacjami do bieżącego widoku
Zamówienia i grafik zamówień
System Hipermarket zawiera moduł pozwalający na automatyzację procesu zamówień
towaru u dostawców.
Proces zamówień składa się z:
– ułożenie i kontrola grafika zamówień
– komputerowe wspomaganie ilości zamawianych towarów z uwzględnieniem
– stanów
– sprzedaży
– ciągłości stanu i sprzedaży
– stanów minimalnych
– gazetek promocyjnych
– kontraktów
– wysłanie zamówienia (e-mailem, elektronicznie EDI, fax)
– potwierdzenie wysłania zamówienia
– stworzenie dokumentu dostawy powiązanego z zamówieniem, oraz weryfikacja pozycji dostawy z zamówieniem
Grafik zamówień
Moduł umożliwia wykonanie planu zamówień na każdy dzień tygodnia, oraz sprawdzenie stanu wykonania planu.