Groupware Moje reklamacje: Różnice pomiędzy wersjami
(Utworzono nową stronę "Platforma GroupWare pozwala na zgłaszanie reklamacji przez poszczególne placówki. Widok modułu ''Moje reklamacje'': mrek Aby zgłosić reklamację wybieramy przyc...") |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
Widok modułu ''Moje reklamacje'': | Widok modułu ''Moje reklamacje'': | ||
[[Plik:Mrek.png]] | |||
Aby zgłosić reklamację wybieramy przycisk "Zgłoś reklamację". | Aby zgłosić reklamację wybieramy przycisk "Zgłoś reklamację". |
Wersja z 11:57, 1 paź 2018
Platforma GroupWare pozwala na zgłaszanie reklamacji przez poszczególne placówki.
Widok modułu Moje reklamacje:
Aby zgłosić reklamację wybieramy przycisk "Zgłoś reklamację".
Dalej wybieramy z listy kategorię (kategorie definiowane są w module Ustawienia: Kategorie wiadomości), uzupełniamy temat oraz dodajemy treść reklamacji. Do wysyłanej wiadomości możemy również dodać załącznik klikając pozycję "wybierz pliki". Więcej załączników dodajemy przyciskiem "+".
Zgłoszenie wysyłamy klawiszem Wyślij.
W module Awarii znajduje się 5 katalogów:
- Reklamacje aktywne (takie, które nie zostały jeszcze rozpatrzone)
- Reklamacje zaakceptowane
- Reklamacje odrzucone
- Wszystkie reklamacje