Groupware Awarie: Różnice pomiędzy wersjami
Mszymanska (dyskusja | edycje) Nie podano opisu zmian |
Mszymanska (dyskusja | edycje) Nie podano opisu zmian |
||
Linia 6: | Linia 6: | ||
[[Plik:ggg.png|lewo|1371x1371px]] | [[Plik:ggg.png|lewo|1371x1371px]] | ||
vvvvvv |
Wersja z 09:03, 15 cze 2021
Rozpoczęcie pracy z modułem Awarie
Aby móc rozpocząć pracę z systemem NetOrganizer w module Awarie należy mieć uzupełnione podstawowe informacje, czyli dodanych użytkowników oraz placówki.
Po zalogowaniu do swojego konta, w pierwszej kolejności uruchomi się personalizowany w pełni Pulpit, który można dowolnie dopasować do własnych potrzeb (również z poziomu modułu Konfiguracja). Domyślnie będą na nim wyświetlone tabele z modułami, które mamy uruchomione. Poniżej przykładowy screen dotyczący modułu Awarii, gdzie w jednym oknie zobaczymy przypisane do siebie awarie, informacje o placówce, w której nastąpiło zdarzenie, jej status, ustawiony priorytet czy wykonane akcje. Druga tabela pokazuje wysłane przez naszego użytkownika awarie – pozostałe kolumny są identyczne, jak w awariach przypisanych do niego.
vvvvvv