Groupware Ankiety: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc Netis
Nie podano opisu zmian
Nie podano opisu zmian
Linia 27: Linia 27:
Aby dodać konkretnych użytkowników, do których ma być skierowana ankieta, należy kliknąć  pole ''Użytkownicy'' . Rozwinie nam się lista zdefiniowanych użytkowników - możemy z niej wybrać interesującą nas osobę bądź wpisać konkretne dane, a system wyświetli zawężone wyniki.
Aby dodać konkretnych użytkowników, do których ma być skierowana ankieta, należy kliknąć  pole ''Użytkownicy'' . Rozwinie nam się lista zdefiniowanych użytkowników - możemy z niej wybrać interesującą nas osobę bądź wpisać konkretne dane, a system wyświetli zawężone wyniki.


Po zaznaczeniu wybranego regionu wyświetlą się i automatycznie zaznaczą wszystkie placówki, które są do niego przypisane (w przepadku, gdy ankieta ma być skierowana do wszystkich osób powiązanych z danym regionem). Po kliknięciu przycisku "+" znajdującego się po lewej stronie nazwy regionu rozwinie się lista powiązanych z nim sklepów, ale nie będą one zaznaczone - użytkownik sam wybiera poszczególne sklepy (np. gdy chcemy skierować ankietę tylko do kilku placówek w danym regionie).
Po zaznaczeniu wybranego regionu wyświetlą się i automatycznie zaznaczą wszystkie placówki, które są do niego przypisane (w przypadku, gdy ankieta ma być skierowana do wszystkich osób powiązanych z danym regionem). Po kliknięciu przycisku "+" znajdującego się po lewej stronie nazwy regionu rozwinie się lista powiązanych z nim sklepów, ale nie będą one zaznaczone - użytkownik sam wybiera poszczególne sklepy (np. gdy chcemy skierować ankietę tylko do kilku placówek w danym regionie).


Ankietę zatwierdzamy klawiszem ''Zapisz''.
Ankietę zatwierdzamy klawiszem ''Zapisz''.

Wersja z 10:41, 6 wrz 2018

Platforma GroupWare umożliwia użytkownikom tworzenie i analizowanie różnego rodzaju Ankiet. Do tego celu został stworzony moduł Ankiety.

Widok okna modułu Ankiety:

Ank.png

Katalog Przypisane do mnie zawiera ankiety, które zostały skierowane do zalogowanego użytkownika, natomiast Wszystkie ankiety - zawiera listę wszystkich utworzonych ankiet.

Pozycja Powiązania zawiera informacje jacy użytkownicy powiązani zostali z poszczególnymi ankietami.

Tworzenie nowej ankiety:

Aby wprowadzić nową ankietę wybieramy klawisz Utwórz. Dalej uzupełniamy nazwę ankiety i określamy ramy czasowe jej działania.

Ank1.png

Kolejnym krokiem jest zdefiniowanie pytań w ankiecie. W tym celu należy dodać pytanie i wybrać jego typ - użytkownik ma do wyboru kilka typów pytań. Możemy również wprowadzić podpowiedź dla osoby odpowiadającej na pytania. Możliwe odpowiedzi dodajemy przyciskiem Dodaj możliwą odpowiedź.

Ank2.png

Ank3.png

Następne pytania wprowadzamy przyciskiem Dodaj pytanie. Pytania jak i wprowadzone odpowiedzi usuwamy przyciskami Usuń.

Ostatnim etapem jest przypisanie ankiety do konkretnych osób, regionów lub placówek.

Aby dodać konkretnych użytkowników, do których ma być skierowana ankieta, należy kliknąć pole Użytkownicy . Rozwinie nam się lista zdefiniowanych użytkowników - możemy z niej wybrać interesującą nas osobę bądź wpisać konkretne dane, a system wyświetli zawężone wyniki.

Po zaznaczeniu wybranego regionu wyświetlą się i automatycznie zaznaczą wszystkie placówki, które są do niego przypisane (w przypadku, gdy ankieta ma być skierowana do wszystkich osób powiązanych z danym regionem). Po kliknięciu przycisku "+" znajdującego się po lewej stronie nazwy regionu rozwinie się lista powiązanych z nim sklepów, ale nie będą one zaznaczone - użytkownik sam wybiera poszczególne sklepy (np. gdy chcemy skierować ankietę tylko do kilku placówek w danym regionie).

Ankietę zatwierdzamy klawiszem Zapisz.

Dalej system wyświetli nam naszą wprowadzoną ankietę - z poziomu podglądu ankiety użytkownik może dodać do niej kolejne pytanie, edytować ankietę, sprawdzić podsumowanie odpowiedzi bądź też usunąć ankietę.

Ank5.png

Podgląd posumowania odpowiedzi:

Ank6.png

Nie można usunąć ani edytować ankiety, do której zostały udzielone odpowiedzi.