Groupware Reklamacje klientów: Różnice pomiędzy wersjami
Nie podano opisu zmian |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 24: | Linia 24: | ||
Dalej należy wprowadzić informacje dotyczące reklamacji - datę i miejsce zakupu, dane klienta i opis reklamowanego przedmiotu. | Dalej należy wprowadzić informacje dotyczące reklamacji - datę i miejsce zakupu, dane klienta i opis reklamowanego przedmiotu. | ||
[[Plik: | [[Plik:rekk5.png|1007x1007px]] | ||
Klikając na pole ''Klient'' rozwinie nam się lista wszystkich zdefiniowanych klientów sklepu - możemy z niej wybrać interesującą nas osobę bądź wpisać konkretne dane (system wyświetli nam zawężone wyniki). | Klikając na pole ''Klient'' rozwinie nam się lista wszystkich zdefiniowanych klientów sklepu - możemy z niej wybrać interesującą nas osobę bądź wpisać konkretne dane (system wyświetli nam zawężone wyniki). |
Wersja z 06:56, 6 wrz 2018
Moduł Reklamacje klientów służy do obsługi reklamacji składanych przez klientów naszej placówki.
Widok okna modułu Reklamacje Klientów:
Opisywany moduł zawiera katalogi:
- Wszystkie reklamacje
- Otwarte
- Wydrukowane
- Rozpatrzone na miejscu
- Pozytywne
- Negatywne
- Zamknięte
Akcje dostępne na liście reklamacji - odpowiednio w kolejności:
- podgląd reklamacji
- edycja reklamacji
- usunięcie reklamacji
Aby wprowadzić nową reklamację wybieramy przycisk Utwórz nową reklamację, znajdujący się nad listą katalogów.
Dalej należy wprowadzić informacje dotyczące reklamacji - datę i miejsce zakupu, dane klienta i opis reklamowanego przedmiotu.
Klikając na pole Klient rozwinie nam się lista wszystkich zdefiniowanych klientów sklepu - możemy z niej wybrać interesującą nas osobę bądź wpisać konkretne dane (system wyświetli nam zawężone wyniki).
Należy również dodać dowód zakupu wybierając pole Dodaj dokument.
System wyświetli nam okno, gdzie musimy wprowadzić typ dokumentu (paragon bądź faktura), nr dokumentu oraz datę jego wystawienia.