Groupware Ekspozycje: Różnice pomiędzy wersjami
Nie podano opisu zmian |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Moduł ''EKSPOZYCJE'' stworzony został w celu wspomagania efektywnego planowania i zarządzania ekspozycjami sklepowymi. Katalogi ekspozycji aktywnych, nieaktywnych, do wycofania oraz wszystkich ekspozycji na danym sklepie są dostępne dla pracowników sklepu, którzy posiadają odpowiednie do tego uprawnienie. | Moduł ''EKSPOZYCJE'' stworzony został w celu wspomagania efektywnego planowania i zarządzania ekspozycjami sklepowymi. Katalogi ekspozycji aktywnych, nieaktywnych, do wycofania oraz wszystkich ekspozycji na danym sklepie są dostępne dla pracowników sklepu, którzy posiadają odpowiednie do tego uprawnienie. | ||
[[Plik:ek1.png]] | [[Plik:ek1.png|1000x1000px]] | ||
Z poziomu listy ekspozycji możemy poszczególne pozycje odpowiednio podejrzeć, edytować, usunąć lub też sprawdzić ich historię. | Z poziomu listy ekspozycji możemy poszczególne pozycje odpowiednio podejrzeć, edytować, usunąć lub też sprawdzić ich historię. |
Wersja z 12:58, 5 wrz 2018
Moduł EKSPOZYCJE stworzony został w celu wspomagania efektywnego planowania i zarządzania ekspozycjami sklepowymi. Katalogi ekspozycji aktywnych, nieaktywnych, do wycofania oraz wszystkich ekspozycji na danym sklepie są dostępne dla pracowników sklepu, którzy posiadają odpowiednie do tego uprawnienie.
Z poziomu listy ekspozycji możemy poszczególne pozycje odpowiednio podejrzeć, edytować, usunąć lub też sprawdzić ich historię.
Podgląd istniejącej ekspozycji:
Do centralnego planowania ekspozycji służą katalogi menu W placówkach.
Moduł umożliwia sprawdzenie ekspozycji na poszczególnych sklepach w sieci. Aby podejrzeć ekspozycje danego sklepu, należy wybrać go z listy, bądź wyszukać wpisując jego nazwę w polu wyszukiwania.
System wyświetli listę odpowiednio aktywnych, nieaktywnych, do wycofania bądź wszystkich ekspozycji z wybranego sklepu.
Akcje dostępne z poziomu listy ekspozycji:
- podgląd ekspozycji
- historia ekspozycji
W celu utworzenia nowej ekspozycji wybieramy klawisz Utwórz nową ekspozycję.
Dalej należy uzupełnić pola:
- Nazwa - nazwa tworzonej ekspozycji;
- Data rozpoczęcia ekspozycji
- Data zakończenia ekspozycji
- Data powiadomienia - data, kiedy ma być wysłane przypomnienie o zbliżającej się ekspozycji
- Handlowcy - tutaj należy wybrać grupy handlowców, do których takie powiadomienie ma dotrzeć
- Opis - opis ekspozycji;
- Zalecenia - zalecenia sposobu realizacji ekspozycji
Następnym krokiem jest przypisanie ekspozycji do konkretnych regionów lub sklepów. Po zaznaczeniu wybranego regionu wyświetlą się i automatycznie zaznaczą wszystkie placówki, które są do niego przypisane (w przepadku, gdy ekspozycja ma być skierowana na wszystkie sklepy w danym regionie). Po kliknięciu przycisku "+" znajdującego się po lewej stronie nazwy regionu rozwinie się lista powiązanych z nim sklepów, ale nie będą one zaznaczone - użytkownik sam wybiera poszczególne sklepy (np. gdy chcemy zaplanować ekspozycję tylko na kilku sklepach w danym regionie).
Aby zapisać ekspozycję wybieramy "ZAPISZ".