Analizer- analiza po paragonach: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc Netis
(xxx)
 
Nie podano opisu zmian
 
Linia 3: Linia 3:
1. Wybieramy Analizy -> analizer -> pozycje paragonów z wybranymi towarami.
1. Wybieramy Analizy -> analizer -> pozycje paragonów z wybranymi towarami.


2. Wybieramy sklepy, dla których chcemy przeanalizować dane. Np. jeśli wybierzemy 3 sklepy system przeanalizuje, z czym wybrany towar sprzedawał się najczęściej dla tych 3 sklepów łącznie.
2. Wybieramy sklepy, dla których chcemy przeanalizować dane. Np.: jeśli wybierzemy 3 sklepy system przeanalizuje, z czym wybrany towar sprzedawał się najczęściej dla tych 3 sklepów łącznie.


3. Wybieramy towar, jaki chcemy analizować (uzupełniamy pole PLU):
3. Wybieramy towar, jaki chcemy analizować (uzupełniamy pole PLU):

Aktualna wersja na dzień 07:40, 17 lip 2024

Analizowany towar: PIWO BECZKOWE MOCNE

1. Wybieramy Analizy -> analizer -> pozycje paragonów z wybranymi towarami.

2. Wybieramy sklepy, dla których chcemy przeanalizować dane. Np.: jeśli wybierzemy 3 sklepy system przeanalizuje, z czym wybrany towar sprzedawał się najczęściej dla tych 3 sklepów łącznie.

3. Wybieramy towar, jaki chcemy analizować (uzupełniamy pole PLU):

Analizer-1.png


Na dole system pokazuje nam ile towarów sprawdzamy i na jakich sklepach:

Analizer-2.png


4. Wybieramy zakres dat dla analizy.

5. Grupujemy się po towarach.

5. Sortujemy po ilości paragonów.

6. Poniżej widzimy:

Piwo beczkowe mocne, na wybranych 3 sklepach, w określonym przez nas czasie sprzedało się na 224 paragonach (kolumna ilPar). Piwo to było jedynym towarem nabitym na paragonie- 65 razy. Towarem, który sprzedawał się z piwem najczęściej była bułka kajzerka kleczew. Na 3 wybranych sklepach bułka i piwo wystąpiły wspólnie na 17 paragonach. Kolejnym towarem, była reklamówka i tak dalej.

Kolumna "Ilość" pokazuje, ile sztuk innego asortymentu było nabitych na wspólnych paragonach z wybranym do analizy towarem.

Analizer-3.png