Program lojalnościowy ProfitCard: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc Netis
(Utworzono nową stronę "GENEROWANIE BONÓW Aby wygenerować bon należy wykonać następujące kroki: 1. Wybieramy pole Opcje kasjera: 2. Następnie wybieramy pole Wydaj nagrody: 3. Skanu...")
 
Nie podano opisu zmian
 
Linia 1: Linia 1:
GENEROWANIE BONÓW
'''GENEROWANIE BONÓW'''


Aby wygenerować bon należy wykonać następujące kroki:
Aby wygenerować bon należy wykonać następujące kroki:


1. Wybieramy pole Opcje kasjera:
1. Wybieramy pole Opcje kasjera:
[[Plik:Screenshot at 2020-03-27 13-25-59.png|brak|mały|1078x1078px]]




2. Następnie wybieramy pole Wydaj nagrody:
2. Następnie wybieramy pole Wydaj nagrody:
[[Plik:Screenshot at 2020-03-27 13-26-11.png|brak|mały|1049x1049px]]




3. Skanujemy kartę klienta bądź wpisujemy ręcznie kod z karty w wyświetlonym oknie:
3. Skanujemy kartę klienta bądź wpisujemy ręcznie kod z karty w wyświetlonym oknie:
[[Plik:Screenshot at 2020-03-27 13-26-22.png|brak|mały|1071x1071px]]




4. Następnie wybieramy opcję wydania bonu. Po zatwierdzeniu wyboru na terminalu płatniczym należy wprowadzić kod weryfikacyjny, którym jest dzień urodzin posiadacza karty – np. gdy dzień urodzin to 12.04.1990 na terminalu wprowadzamy 12. Bon będzie drukowany na drukarce fiskalnej. Podczas jednej operacji możemy wydać jeden bon – w przypadku, gdy klient chciałby odebrać dwa bony, należy powtórzyć czynności opisane powyżej.
[[Plik:Screenshot at 2020-03-27 13-26-35.png|brak|mały|1073x1073px]]
'''UWAGA! Bon nie może być wygenerowany w trakcie realizacji paragonu!'''


'''REALIZACJA BONÓW:'''


Gdy chcemy zrealizować bon należy wykonać następujące kroki:


1. Dodajemy towary na paragon


4. Następnie wybieramy opcję wydania bonu. Po zatwierdzeniu wyboru na
2. Dalej wybieramy pole Opcje kasjera


terminalu płatniczym należy wprowadzić kod weryfikacyjny, którym jest dzień
3. Następnie należy wybrać pole Kody rabatowe
[[Plik:Screenshot at 2020-03-27 13-26-47.png|brak|mały|1074x1074px]]
4. Następnie skanujemy kod kreskowy z bonu klienta i zatwierdzamy.


urodzin posiadacza karty np. gdy dzień urodzin to 12.04.1990 n terminalu
5. Przechodzimy do sprzedaży i płatności kwota na paragonie zostanie


wprowadzamy 12. Bon będzie drukowany na drukarce fiskalnej. Podczas jednej
stosownie pomniejszona wg rabatu jaki jest na bonie.


operacji możemy wydać jeden bon – w przypadku, gdy klient chciałby odebrać
'''SPRAWDZANIE PUNKTÓW KLIENTA'''
 
dwa bony, należy powtórzyć czynności opisane powyżej.


Aby sprawdzić punkty klienta wybieramy pole Opcje kasjera, a następnie Punkty klienta. System poprosi nas o zeskanowanie karty klienta, po czym wyświetli nam ilość punktów zgromadzonych na danym koncie.
[[Plik:Screenshot at 2020-03-27 13-26-58.png|brak|mały|1072x1072px]]
<br />
<br />

Aktualna wersja na dzień 12:31, 27 mar 2020

GENEROWANIE BONÓW

Aby wygenerować bon należy wykonać następujące kroki:

1. Wybieramy pole Opcje kasjera:

Screenshot at 2020-03-27 13-25-59.png


2. Następnie wybieramy pole Wydaj nagrody:

Screenshot at 2020-03-27 13-26-11.png


3. Skanujemy kartę klienta bądź wpisujemy ręcznie kod z karty w wyświetlonym oknie:

Screenshot at 2020-03-27 13-26-22.png


4. Następnie wybieramy opcję wydania bonu. Po zatwierdzeniu wyboru na terminalu płatniczym należy wprowadzić kod weryfikacyjny, którym jest dzień urodzin posiadacza karty – np. gdy dzień urodzin to 12.04.1990 na terminalu wprowadzamy 12. Bon będzie drukowany na drukarce fiskalnej. Podczas jednej operacji możemy wydać jeden bon – w przypadku, gdy klient chciałby odebrać dwa bony, należy powtórzyć czynności opisane powyżej.

Screenshot at 2020-03-27 13-26-35.png

UWAGA! Bon nie może być wygenerowany w trakcie realizacji paragonu!

REALIZACJA BONÓW:

Gdy chcemy zrealizować bon należy wykonać następujące kroki:

1. Dodajemy towary na paragon

2. Dalej wybieramy pole Opcje kasjera

3. Następnie należy wybrać pole Kody rabatowe

Screenshot at 2020-03-27 13-26-47.png

4. Następnie skanujemy kod kreskowy z bonu klienta i zatwierdzamy.

5. Przechodzimy do sprzedaży i płatności – kwota na paragonie zostanie

stosownie pomniejszona wg rabatu jaki jest na bonie.

SPRAWDZANIE PUNKTÓW KLIENTA

Aby sprawdzić punkty klienta wybieramy pole Opcje kasjera, a następnie Punkty klienta. System poprosi nas o zeskanowanie karty klienta, po czym wyświetli nam ilość punktów zgromadzonych na danym koncie.

Screenshot at 2020-03-27 13-26-58.png