Przejdź do zawartości

Rozchód wewnętrzny koszty: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc Netis
Ahalicka (dyskusja | edycje)
Utworzono nową stronę "* Dokumenty → '''RW → Rozchód wewn. Koszty →''' pojawi się lista wszystkich dokumentów * - '''INSERT''' – nowy dokument * - wybieramy z listy '''opis dokument..."
 
(Brak różnic)

Aktualna wersja na dzień 11:13, 27 mar 2019

  • Dokumenty → RW → Rozchód wewn. Koszty → pojawi się lista wszystkich dokumentów
  • - INSERT – nowy dokument
  • - wybieramy z listy opis dokumentu → ENTER
  • INSERTEM dodajemy nowe towary – kursor ustawi się na dole strony, po wpisaniu nazwy towaru i zatwierdzeniu ENTER system wyfiltruje nam towary po tym co wpisaliśmy → odnajdujemy towar i ENTER
  • uzupełniamy ilość i zatwierdzamy ENTEREM– towar wskoczy na dokument
  • Dokument kończymy klawiszem F4