Groupware Moje reklamacje: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc Netis
(Utworzono nową stronę "Platforma GroupWare pozwala na zgłaszanie reklamacji przez poszczególne placówki. Widok modułu ''Moje reklamacje'': mrek Aby zgłosić reklamację wybieramy przyc...")
 
Nie podano opisu zmian
 
(Nie pokazano 2 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika)
Linia 3: Linia 3:
Widok modułu ''Moje reklamacje'':
Widok modułu ''Moje reklamacje'':


mrek
[[Plik:Mrek.png]]


W module Awarii znajduje się 5 katalogów:
* Reklamacje aktywne (takie, które nie zostały jeszcze rozpatrzone)
* Reklamacje  zaakceptowane
* Reklamacje odrzucone
* Wszystkie reklamacje
Aby zgłosić reklamację wybieramy przycisk "Zgłoś reklamację".
Aby zgłosić reklamację wybieramy przycisk "Zgłoś reklamację".
[[Plik:mrek2.png]]


Dalej wybieramy z listy kategorię (kategorie definiowane są w module ''Ustawienia: Kategorie wiadomości''), uzupełniamy temat oraz dodajemy treść reklamacji. Do wysyłanej wiadomości możemy również dodać załącznik klikając pozycję "wybierz pliki". Więcej załączników dodajemy przyciskiem "+".
Dalej wybieramy z listy kategorię (kategorie definiowane są w module ''Ustawienia: Kategorie wiadomości''), uzupełniamy temat oraz dodajemy treść reklamacji. Do wysyłanej wiadomości możemy również dodać załącznik klikając pozycję "wybierz pliki". Więcej załączników dodajemy przyciskiem "+".
Linia 11: Linia 18:
Zgłoszenie wysyłamy klawiszem Wyślij.
Zgłoszenie wysyłamy klawiszem Wyślij.


W module Awarii znajduje się 5 katalogów:
Każda reklamacja może być rozwiązana przez użytkownika (przycisk ''Rozwiąż''). Wówczas należy wybrać ''Akcję'' - czy awaria została usunięta, czy też nie oraz opcjonalnie opisać powód rozwiązania. Rozwiązaną reklamację można otworzyć ponownie. System umożliwia również dodawanie komentarzy do każdej reklamacji przez użytkowników.
* Reklamacje aktywne (takie, które nie zostały jeszcze rozpatrzone)
* Reklamacje  zaakceptowane
* Reklamacje odrzucone
* Wszystkie reklamacje

Aktualna wersja na dzień 06:14, 2 paź 2018

Platforma GroupWare pozwala na zgłaszanie reklamacji przez poszczególne placówki.

Widok modułu Moje reklamacje:

Mrek.png

W module Awarii znajduje się 5 katalogów:

  • Reklamacje aktywne (takie, które nie zostały jeszcze rozpatrzone)
  • Reklamacje zaakceptowane
  • Reklamacje odrzucone
  • Wszystkie reklamacje

Aby zgłosić reklamację wybieramy przycisk "Zgłoś reklamację".

Mrek2.png

Dalej wybieramy z listy kategorię (kategorie definiowane są w module Ustawienia: Kategorie wiadomości), uzupełniamy temat oraz dodajemy treść reklamacji. Do wysyłanej wiadomości możemy również dodać załącznik klikając pozycję "wybierz pliki". Więcej załączników dodajemy przyciskiem "+".

Zgłoszenie wysyłamy klawiszem Wyślij.

Każda reklamacja może być rozwiązana przez użytkownika (przycisk Rozwiąż). Wówczas należy wybrać Akcję - czy awaria została usunięta, czy też nie oraz opcjonalnie opisać powód rozwiązania. Rozwiązaną reklamację można otworzyć ponownie. System umożliwia również dodawanie komentarzy do każdej reklamacji przez użytkowników.